۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اهداف
1- بهبود روشها و ارتقای کیفیت خدمات
2- استفاده بهینه از فرصت ها و رفع تهدیدها در حوزه خدمات پشتیبانی
3- منطقی سازی هزینه‌های خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه
4- برنامه ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
5- برنامه ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری
6- سازماندهی،تعیین شرح وظایف،تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه
7- هماهنگی و نظارت کامل به عملکرد واحدهای تحت پوشش مدیریت خدمات پشتیبانی
8-‌ پیش بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها
9- برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی، انبارداری، تعمیرات و نگهداری ساختمانی و خودروها.
تاریخ به روز رسانی: 1402/04/17
تعداد بازدید: 2629
Powered by DorsaPortal