اهداف |
1- بهبود روشها و ارتقای کیفیت خدمات 2- استفاده بهینه از فرصت ها و رفع تهدیدها در حوزه خدمات پشتیبانی 3- منطقی سازی هزینههای خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه 4- برنامه ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی 5- برنامه ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری 6- سازماندهی،تعیین شرح وظایف،تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه 7- هماهنگی و نظارت کامل به عملکرد واحدهای تحت پوشش مدیریت خدمات پشتیبانی 8- پیش بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها 9- برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی، انبارداری، تعمیرات و نگهداری ساختمانی و خودروها. |
تاریخ به روز رسانی: | 1402/04/17 |
تعداد بازدید: | 2629 |