۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رسیدگی به شکایات
 مسئول رسیدگی به شکایات: خانم مینا محمودی
تلفن داخلی: 211
اهم وظایف و فعالیت ها ی واحد واحد رسیدگی به شکایات
- راهنمائی و مشاوره ارباب رجوع جهت طرح شکایت و دریافت شکایات از ارباب رجوع
- اعلام تذکر به مراکز با توجه به تخلف صورت گرفته
- مکاتبات جهت دریافت مستندات وپرونده شاکی از مراکز
- بررسی و پاسخ مکاتبات وزارت بهداشت، دادسرای جرایم پزشکی، سازمان تعزیرات، سازمان نظام پزشکی مربوط به شاکیان این ارگانها
- ارائه گزارش عملکرد واحد شکایات به ارگان های مرتبط
- انجام امور مربوط به پرونده های کمیسیون ماده 11(سازمان تعزیرات حکومتی)
- بازدید از مراکز و ارزیابی عملکرد مراکز تابعه درارتباط با تعرفه های مصوب و انجام محاسبات مالی پرونده های پزشکی 
 
تاریخ به روز رسانی: 1401/06/20
تعداد بازدید: 786
Powered by DorsaPortal