۱۳۹۹ سه شنبه ۲۹ مهر
تعامل با بیمار و جامعه
تعامل با بيمار و جامعه Patient and public involvement

در اين محور به مسائلي چون اهميت ارائه مشاوره به بيماران و مديريت خدمات ارتباطي، توجه به بيمار بعنوان شريك و درگير كردن او در امر درمان و ايجاد فرهنگ انعطاف پذير و مشاركتي پرداخته مي شود. بر اساس اين محور بيمارستان بايستي فرايند رسيدگي به شكايات را به منظور افزايش وفاداري،‌ رضايت بيماران و نيز بهبود كيفيت خدمات به گونه اي كارا و اثربخش طرح ريزي و طراحي نمايد. 
 
 
جهت دریافت پمفلت های "آموزش به بیمار سری اول" اینجا کلیک کنید
جهت دریافت پمفلت های "آموزش به بیمار سری دوم" اینجا کلیک کنید
تاریخ به روز رسانی: 1391/09/09
تعداد بازدید: 3111
Powered by DorsaPortal