دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۵
1399/07/14
_تشکیل "بیست و پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بن

در این جلسه که با حضور معاون فرماندار- بخشدار مرکزی فتاح پور ریاست-مسئولین روابط عمومی، واحد سلامت محیط و کار،مشارکتهای اجتماعی شبکه در سالن شهید الیاس احمدی فرمانداری و با محوریت و با محوریت#اعمال محدودیتهای بازگشایی برخی از اماکن و # دستورالعمل ضوابط برگزاری مراسم عزاداری اربعین برگزار شد، فتاح پور ریاست شبکه پس از خوش آمد گویی و تبریک هفته نیروی انتظامی،  دستور کار جلسه را اعلام نمودسپس، ولی پور معاون فرماندار از مصوبات ارائه شده و محدودیتها در ستاد کرونا استانی در تاریخ 10 مهر ماه خبر داد،که بر این اساس مقرر شد اعمال محدودیتها بر عهده صنف مربوطه و با نظارت شبکه بهداشت و درمان انجام شود.

سپس پایاب مسئول سلامت و محیط کار شبکه به شرح کامل دستور کار جلسه پرداخت و اعلام نمود در صورت مشاهده تخلف، گزارشی از سوی شبکه به دستگاه مربوطه فرستاده خواهد شد و به این نکته اشاره کرد که از هفته قبل تیمی متشکل از اتاق اصناف- صمت- و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بطور روزانه بازدید از اماکن را انجام میدهند و  مشکل مشاهده شده در این خصوص دکه های موجود در ورودی شهر هستند که باید نظارت دقیق تری از سوی شهرداری انجام پذیرد.

پایاب در مورد دستورالعمل برگزاری مراسم اربعین و با توجه به اینکه عزاداریهای و هرگونه تجمع ممنوع میباشد،تاکید کردباید بر  نذورات شخصی نظارت شدیدتری صورت گیرد.

در ادامه رئیس اتاق اصناف اعلام کرد آماده هرگونه همکاری و اطلاع رسانی به متصدیان و زیر مجموعه مربوطه میباشد.

سپس بخشدار مرکزی عنوان نمود، بر اساس مصوبه کارگروه قبلی ،روز بازار روستای بارده با همکاری شبکه بهداشت و درمان و دهیاری و نیروانتظامی تعطیل گردید. شهرداری نیز اعلام کرد ورودی آرامستان و باغ رضوان شهر بن مسدود گردید.

در پایان فتاح پور اعلام نمود که هیئتهای رعایت کننده پروتکلها برای تشویق  به مرکز بهداشت استان معرفی شدند و خواستارشد هیئتهای متخلف در ایام محرم و صفر توسط سازمان تبلیغات اسلامی برخورد شوند. و پیشنهاد داد جلسه ای با حضور فرماندار ویژه ادمینهای کانالهای مجازی شهرستان جهت اطلاع رسانی صحیح و همکاری لازم با شبکه بهداشت و درمان تشکیل گردد.

تعداد بازدید:
34
نویسنده:
یزدانی
منبع:
وبدا، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن
آدرس : بن ، میدان بابا پیراحمد ،جنب اداره مالیاتی، شبکه بهداشت شهرستان بن
کدپستی : 8858158494     تلفن :  33720926-038
دور نگار :  33720211 -038
@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1403/02/05
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal