جشنواره زندگی و مقابله با کرونا
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
1399/08/19
اولین جلسه هماهنگی فراخوان جشنواره علمی، فرهنگی و آموزشی در بحث تجربیات مقابله با کرونا برگزار شد
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جلسه در هفدهمین روز از آبان ماه 99 در دفتر روابط عمومی دانشگاه با حضور جمعی از مسئولین و رابطین روابط عمومی های واحدهای تابعه برگزار و ضمن گفت و گو پیرامون ضرورت پرداختن به ثبت و مستند سازی فداکاری مدافعین سلامت در امر پیشگیری، درمان و کنترل شیوع بیماری کرونا، نحوه مشارکت مردم و دریافت کنندگان خدمات حوزه سلامت و نخبگان علمی جامعه در این زمینه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
وی، در خصوص کلیات تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه اظهار داشت: این جشنواره ویژه اساتید و اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارکنان و عموم مردم و در بخش های مختلف از جمله خاطره نویسی، شعر، ‌داستان، بیان تجربیات، نقاشی، عکس، پوستر، ‌فیلم، کلیپ یک دقیقه ای، اینفوگرافی ، پادکست و ... برگزار می گردد.
درخشان با اشاره به خدمات ارزنده و فداکاری های مدافعین سلامت در مدت شیوع بیماری کرونا و از جان گذشتگی های این قشر اظهار داشت: باید از تمام امکانات و با تمام توان برای ثبت و ضبط لحظات به یادماندنی ایثار کادر درمانی و کسانی که بی چشم داشت برای کمک به هم نوعان خود از شیرین ترین و بزرگترین نعمت یعنی سلامت و جان خود می گذرند بهره برد و در این راستا توان علمی، هنری و تجربیات اقشار مختلف نیز به کار گرفته شود.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با تشکیل جلسات هماهنگی طی روزهای آتی، جزئیات بیشتر در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره و مهلت ارسال آثار و داوری آنها به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.
تعداد بازدید:
269
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal