جشنواره زندگی و مقابله با کرونا
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
1399/10/01
اختتامیه کمیته داوران آثار جشنواره
اختتامیه کمیته داوران آثار جشنواره کشوری، علمی، فرهنگی، هنری "زندگی و مقابله با کرونا برگزار شد
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اختتامیه کمیته داوران آثار جشنواره کشوری، علمی، فرهنگی، هنری "زندگی و مقابله با کرونا" خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: اختتامیه این جشنواره با محوریت معرفی صاحبان آثار برگزیده در بیست و هفتمین روز از آذرماه 99 با حضور معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان، اعضای کمیته داوری و جمعی از داوران در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
وی تصریح کرد: در ابتدای این جلسه ضمن یادآوری اهداف برگزاری جشنواره، میزان استقبال مردم برای شرکت در این جشنواره با توجه به مدت محدود برای خلق و ارسال آثار بسیار خوب ارزیابی شد.
وی گفت: همچنین ضمن تقدیر و تشکر از همکاری معاونت های مختلف دانشگاه برای تقبل مسئولیت دبیری جشنواره، همکاری و حمایت در برگزاری جشنواره، تلاش یکایک عوامل اجرایی و داوران در امر خطیر داوری آثار قابل تقدیر و دستاورد های و تجارب حاصل از برگزاری این رویداد علمی، فرهنگی و هنری قابل توجه ارزیابی شد.
درخشان با بیان اینکه استارت برگزاری جشنواره از یک ماه قبل خورده شد و با توجه به مقارن شدن زمان برگزاری آن با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و هفته پرستار افزود: در این مدت کوتاه، اطلاع رسانی لازم از طریق شبکه های اجتماعی، رسانه ها و با هماهنگی وزارت بهداشت پوستر جشنواره برای اطلاع و دعوت دانشگاه های برای شرکت در جشنواره به خوبی انجام و از سراسر کشور آثاری به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید.
به گفته وی، اسامی برگزیدگان جشنواره به زودی از سوی کمیته داوران جشنواره به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
تعداد بازدید:
377
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal