دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۱/۹
1399/06/31
قابل توجه داوطلبین شرکت کننده در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران
به اطلاع کلیه داوطلبین شرکت کننده در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران می رساند زمان و مکان برگزاری این آزمون به شرح ذیل می باشد:
زمان برگزاری آزمون: پنجشنبه 1399/07/03 ساعت 9 صبح
مکان برگزاری جلسه:شهرکرد،جاده رحمتیه،مجموعه دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد،سالن ورزشی علم الهدی
از داوطلبین گرامی درخواست می گردد به نکات ذیل توجه بفرمایند:
*در صورتی که داوطلبین در فرم خود اظهاری،خود را مبتلا به COVID-19 معرفی نمایند مکان برگزاری آزمون ایشان به صورت مجزا و در طبقه دوم سالن امتحانی خواهد بود.
از این قبیل داوطلبین درخواست می گردد در دقایق اول باز شدن درب های سالن امتحانی و یا در دقایق پایانی قبل از شروع آزمون در محل برگزاری آزمون حضور به هم رسانند.
*داوطلبین گرامی مبتلا به COVID-19 ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های خاص بهداشتی پس از ورود به حوزه امتحانی با نگهبان مستقر در درب ورودی سالن هماهنگ و خود را به مسئول برگزاری آزمون(آقای اسکندری)جهت اقدامات بعدی معرفی نمایند.
*با توجه به شرایط خاص پاندمی COVID-19 زدن ماسک و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی الزامی می باشد.
*داوطلبین گرامی از هر گونه تجمع در قبل و بعد از برگزاری آزمون به جد خودداری فرمایند و همچنین زمان ورود به حوزه امتحانی را مدیریت نمایند،لازم به ذکر است حوزه امتحانی یک ساعت و نیم قبل از شروع آزمون جهت جلوگیری از آزمون پذیرای شما خواهد بود.
*با توجه به دستورالعمل آزمون ،داوطلبین گرامی از آوردن هر گونه وسایل اضافی نظیر:کیف،موبایل و ... جداً خودداری نمایند.
تذکر مهم: دانشگاه هیچ مکانی را جهت به امانت گرفتن وسایل پیش بینی ننموده ،لذا عواقب مفقودی وسایل اضافی بر عهده خود شخص داوطلب می باشد.
*با توجه به ممنوعیت رد و بدل نمودن لوازم التحریر میان داوطلبین به همراه خود چند مداد مشکی، پاک کن و مداد تراش داشته باشید.
*خواهشمند است ماسک اضافی همراه خود داشته باشید.
*کارت ورود به جلسه خود را به موقع از سایت سنجش پزشکی دریافت نمایید.لازم به ذکر است بدون کارت اجازه ورود به جلسه به شما داده نمی شود.همچنین حتماً کارت ملی و شناسنامه خود را به همراه داشته باشید.
تعداد بازدید:
2606
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:23
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal