۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
1398/10/07 /Dorsapax/Data/Sub_3/File/tode.jpg
آئين تكريم و معارفه مديريت منابع فيزيكي و نظارت بر طرحهاي عمراني دانشگاه
آئين تكريم و معارفه در تاريخ شنبه 7 دي ماه 1398در سالن جلسات دفتر رياست دانشگاه برگزار گرديد و با ابلاغ حكمي از سوي معاون توسعه مديريت منابع و برنامه ريزي دانشگاه، حمزه مقدس بعنوان مدير منابع فيزيكي و نظارت بر طرح هاي عمراني اين دانشگاه منصوب شد و از زحمات مهندس هاشمي تقدير بعمل آمد.
در متن اين ابلاغيه خطاب به مقدس آمده است؛ با عنايت به تعهد، دانش، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالي و با توجه به پست سازماني بموجب اين ابلاغ بعنوان مدير منابع فيزيكي و نظارت بر طرح هاي عمراني دانشگاه منصوب مي گرديد، اميد است با اتكال به خداوند متعال در بكارگيري راهبردهاي مناسب در جهت پيشبرد اهداف دانشگاه موفق و مويد باشيد.
در ادامه متن اين ابلاغيه از مقدس خواسته شده است، مطالعه و بررسي چالش ها و رويكردهاي منابع فيزيكي و نظارت بر طرح هاي عمراني دانشگاه، ارزيابي و بازنگري مستمر عملكرد مديريت تحت امر و ارتقاء موقعيت آن از طريق اصلاح فرآيندها و روشهاي مرتبط و ارائه پيشنهادهاي اصلاحي در جهت برنامه ريزي و كارآمدي حوزه منابع فيزيكي و نظارت بر طرح هاي عمراني دانشگاه را بعنوان اهم وظايف مد نظر قرار دهد.
اتخاذ راهكارهاي مناسب در جهت توسعه و آموزش كاركنان حوزه مربوطه
، ارائه و اتخاذ راهكارها و تمهيدات لازم جهت توسعه بهينه منابع فيزيكي دانشگاه و ارائه و اتخاذ راهكارها و تمهيدات مناسب در جهت مديريت نگهداشت منابع فيزيكي دانشگاه از ديگر مواردي است كه بعنوان وظايف مدير منابع فيزيكي و نظارت بر طرح هاي عمراني در متن اين ابلاغيه به آن اشاره شده است.
همچنين دكتر صالحي فرد در ادامه از مقدس خواسته است، ضمن تعامل و همكاري مستمر و فعال با واحدهاي مربوطه وزارت متبوع، نظارت مستمر و فعال بر طرحهاي عمراني و فرايند انعقاد و حسن انجام قراردادهاي طرحهاي عمراني دانشگاه داشته باشد.
گفتني است، برنامه ريزي و انجام امور مربوط به برنامه عملياتي دانشگاه در حوزه منابع فيزيكي، تعامل و همكاري مستمر و فعال با معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري و ساير ارگانهاي مربوطه در استان و اقدام در خصوص ساير ماموريتهاي ابلاغي از سوي وزارت متبوع و دانشگاه در راستاي تحقق اهداف مد نظر در قالب مقررات، ديگر موارد تكليف شده به مدير منابع فيزيكي و نظارت بر طرح هاي عمراني اين دانشگاه است.
 
 
تعداد بازدید: 105
Powered by DorsaPortal