۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
1402/11/30 /Dorsapax/Data/Sub_3/File/MixCollage-19-Feb-2024-12-20-PM-6427C.jpg
برگزاری اولین جشنواره مدیریت دانش و پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سال 1402
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ثبت حدود 180 تجربه در سامانه مدیریت جامع دانش ثبت 4 پیشنهاد و یک تجربه در فصلنامه کشوری خبر داد.

مهندس عبدالواحد رحیمی در تشریح این خبر اظهار داشت: از ابتدای امسال با تقویت سامانه مدیریت جامع دانش، قریب به 6500 نفر در این سامانه ثبت نام و عضو شدند.

وی افزود: تاکنون حدود 180 تجربه و دانش در این سامانه ثبت که پس از ارزیابی، مورد تایید قرار میگیرند.

مهندس رحیمی اضافه کرد: با توجه به اهمیت نظام مدیریت دانش در دانشگاه سند راهبردی مدیریت دانش تنظیم و کارگروه های مدیریت دانش به صورت فعال اهداف راهبردی را دنبال خواهند کرد.

وی فواید استفاده از مدیریت دانش در سازمان را ارتقا خلاقیت، نوآوری و بهبود پویایی و انعطاف پذیری سیستم عنوان کرد و گفت: با کمک به فرایندهای تصمیم گیری، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل، ایجاد پویایی و حذف دوباره کاری‌ها و چرخه‌های زائد منجربه تقویت ارتباطات درون سازمانی، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

مهندس رحیمی ادامه داد: هم اکنون سامانه مدیریت دانش در وبگاه اینترنتی به نشانی km.behdasht.gov.ir برای همه اساتید، اعضای هیئت علمی، مدیران و مسئولان، کارکنان و دانشجویان قابل دسترسی است.

وی افزود: ثبت تجربه های موفق و ناموفق، ایده های مثبت و منفی و پیشنهادات جدید، خلاقانه و نوآورانه در طول سنوات فعالیت در دانشگاه علوم پزشکی باعث جلوگیری از اقدامات تکراری و تسهیل امور در اینده می شود.
گفتنی است: با توجه به دستورالعمل جدید ارتقا رتبه شغلی خبره و عالی هر شخص، ثبت پیشنهاد و تجربه الزامی است .
تعداد بازدید: 64
Powered by DorsaPortal