دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
1400/06/06
اطلاعیه( شماره 1) اعلام فرآیند بررسی و نحوه تحویل مدارک داوطلبان آزمون استخدامی 1400/04/12
اطلاعیه شماره یک
((اعلام فرآیند بررسی و نحوه تحویل مدارک داوطلبان مشمول بررسی مدارک آزمون استخدامی مورخ 12/04/1400 فرزندان معزز شهید و جانبازان 70 درصد و بالاتر))

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در آزمون استخدامی مورخ 12/04/1400 مختص فرزندان معزز شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور ،بدینوسیله به اطلاع می رساند : طبق مفاد دفترچه راهنمای آزمون 1400 افرادی که اسامی آنان بر اساس اظهارات زمان ثبت نام از طریق سازمان مذکور (بصورت مشروط) بعنوان معرفی شده جهت بررسی مدارک درج گردیده (در رشته های بدون مصاحبه یک برابر ظرفیت ) بایستی مدارک مورد نیاز قید شده بشرح ذیل را لغایت مورخ 10/06/1400 شخصاً(با همراه داشتن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی) تحویل مدیریت منابع انسانی دانشگاه نمایند.

مدارک مورد نیاز :
1-اصل و دو سری تصویر خوانا از پشت وروی کارت ملی یا رسید پستی کارت های ملی تعویض شده
2- اصل و دو سری تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه عکسدار فرد داوطلب .( در صورت تاهل اصل و دوبرگ تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه همسر)
3-چهار قطعه عکس جدید تمام رخ با زمینه سفید و پشت نویسی شده
4- اصل و دو سری تصویر خوانا از کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم از آن ویژه داوطلبان مرد(ملاک محاسبه پایان خدمت یا معافیت حداکثر تا تاریخ 17/02/1400 می باشد)
5- اصل و دو سری تصویر خوانا از گواهی پایان خدمت طرح پزشکان وپیرا پزشکان ویا گواهی معافیت از آن در رشته های دارای طرح اجباری( داوطلبانی که در حین انجام خدمت موظف در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد می باشند بایستی گواهی اشتغال به طرح معتبر با ذکر تاریخ شروع، محل وتاریخ پایان طرح و به روز ازمحل انجام خدمت اخذ وبه همراه تصویر حکم خدمت طرح ارائه نمایند . (این داوطلبان بایستی تا آخرین روز ثبت نام یعنی 17/02/1400 طرح خود را در واحدهای تابعه دانشگاه شروع کرده باشند.)
6- گواهی موافقت با انصراف طرح برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان دارای طرح اختیاری
7- گواهی تمدید اشتغال به طرح و حکم حقوقی مربوطه با قید تاریخ شروع تمدید طرح ویژه داوطلبانی که طرح خود را تمدید کرده اند.
8- تصویرآخرین مدرک تحصیلی
تبصره : دارا بودن مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه )در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن الزامی می باشد.
(فراغت از تحصیل مجاز حداکثر تا تاریخ 17/02/1400 می باشد)
9- اصل و تصویر مدارک دال بر ایثارگری( معتبر وبه تاریخ روز ( از بنیاد شهیدوامور ایثارگران استان برابر مفاد آگهی
تبصره: تصویر تمام صفحات شناسنامه پدر در صورت استفاده از سهمیه ایثارگری الزامی می باشد.
10-مدارک مربوط به سهمیه داوطلبان بومی طبق مفاد آگهی(سکونت داوطلب بمدت حداقل ده سال با ارائه استشهاد محلی طبق فرم پیوست مندرج در آگهی و داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدائی،راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه)
تبصره: چنانچه محل تولد داوطلب مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد صرفا ارائه اصل شناسنامه و تصویر صفحات آن کافی بوده و نیازی به ارائه گواهی تحصیلی و استشهاد محلی نمی باشد.
11-ارائه مدرک مربوطه به امتیاز حافظان قرآن (با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی)
12-تصویر کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک صادره از سازمان سنجش آموزش کشور
13-تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی آزمون حسب ضرورت
تذکرات بسیارمهم :
- مدارک بایستی کامل و بدون هیچگونه نقص وایرادی توسط شخص داوطلب ارائه گردد . بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه دانشگاه نخواهد بود.
- با توجه به این نکته که لیست اولیه بررسی مدارک که از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردیده بر مبنای اطلاعات خود اظهاری داوطلبان در هنگام ثبت نام بوده و با احتمال به اینکه برخی داوطلبان (به عمد یا اشتباه( اطلاعات خلاف واقع و نا صحیح ارائه نموده اند یا واقعیتی را کتمان نموده باشند اینگونه افراد واجد شرایط لازم ازجمله موارد( ایثارگری ، شرایط فارغ التحصیلی ، شرایط خدمت پزشکان وپیرا پزشکان ،پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم و... ) نباشند، لذا اعلام اسامی در این مرحله صرفا به صورت مشروط می باشد و به منزله نتیجه قطعی نبوده و نتایج نهایی پس از تطبیق سوابق و مدارک و مستندات ارائه شده با مطالب خوداظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نام واستعلام اصالت واخذ تائیدیه های لازم از مراجع ذیصلاح ، اعمال سهمیه ها و امتیازات قانونی و تایید مدارک خواهد بود. بدیهی است طبق مفاد آگهی ومقررات مربوطه در هر مرحله از )مراحل برگزاری آزمون اعلام نتایج ، بررسی مدارک ، مراحل گزینش وحتی پذیرش نهایی ( مشخص گردد داوطلب واجدهریک از شرایط لازم نبوده ونتواند در مهلت مقرر مدارک مثبته به طور کامل ) در خصوص اطلاعات واولویتهایی که ثبت نموده(ارائه نماید، مراتب به منزله عدم احراز شرایط تلقی شده وضمن برخورد قانونی با فرد خاطی از لیست پذیرفته شدگان حذف خواهد شد ) حتی در صورت بکارگیری وصدور حکم استخدامی حکم مزبور لغو وبلا اثر می گردد( وداوطلب واجد شرایط بعدی ) به ترتیب نمره فضلی)به جایگزینی آن پذیرفته و هیچگونه عذری در این خصوص قابل قبول نبوده و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.


***با توجه به اینکه حضور شخص داوطلب جهت تکمیل فرم های مربوطه در زمان تحویل مدارک الزامی میباشد مجدداً تأکید می گردد عدم مراجعه شخص داوطلب در مهلت تعیین شده به منزله انصراف ویا نداشتن شرایط ویا نقص مدارک تلقی وداوطلب مزبور از انجام سایر مراحل محروم شده وحق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت . بدیهی است در اینصورت با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان به ترتیب نمره فضلی دعوت بعمل خواهد آمد.

*** با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری آزمون ازجمله تصحیح اوراق و اعلام نمرات وصدور کارنامه اولیه توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام پذیرفته ، داوطلبان می توانند در صورت اعتراض احتمالی به نمرات ، اعمال سهمیه و... مندرج در کارنامه اولیه نتایج اعلام شده به سایت آن سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه وپیگیری نمایند . لذا براین مبنا به کلیه داوطلبانی که نسبت به نمرات علمی آزمون وضرایب ودرصدهای اعلام شده در کارنامه صادره از سازمان سنجش اعتراض دارند،توصیه می گردد با توجه به اینکه اطلاعات جامع دراین زمینه در اختیار این دانشگاه نمی باشد ، جهت ثبت اعتراض و پیگیری فقط به طریق ذکر شده بالا اقدام نموده ودر این خصوص از مراجعه به دانشگاه ویا تماس تلفنی اجتناب نمایند .

کمیته آزمون استخدامی
 
 
تعداد بازدید:
5490
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:47
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal