دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
1401/02/31
اطلاعیه آزمون کارشناسی ارشد گروههای پزشکی و بهداشت سال 1401

با عرض سلام وادب همه داوطلبانی که شهرکرد را به عنوان حوزه امتحانی انتخاب نموده اند موارد ذیل را در نظر داشته باشند.

1- حوزه امتحانی تمام رشته ها و در نوبتهای صبح و بعداز ظهر سالن ورزشی شهید علم الهدی واقع در رحمتیه مجموعه دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه 5و  6 خرداد ماه در نوبتهای صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.
2- ورودی داوطلبان به محل آزمون درب اصلی دانشگاه خواهد بود داوطلبانی که با وسایل نقلیه شخصی مراجعه مینمایند میتوانند از پارکینگ دانشگاه جهت پارک وسایل نقلیه استفاده نمایند.تاکید میگردد اجازه ورود وسایل نقلیه در محل اصلی آزمون یعنی سالن ورزشی را نخواهند داشت داوطلبان عزیز بالاخص همکاران عزیز داوطلب با عوامل اجرایی حراست در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند .ضمنا" بدین لحاظ زمانبندی لازم را جهت حضور بموقع در جلسه آزمون داشته باشند.
3- آزمون صبح راس ساعت 9 آغاز و فرایند آزمون)ورود داوطلب به سالن )از ساعت 7/30 صبح و آزمون بعداز ظهر راس ساعت 16 آغاز و فرایند آزمون ساعت 14/30 خواهد بود .
4- داوطلبان تا 15دقیقه پس از آزمون مجاز به حضور در جلسه آزمون می باشند لذا طبق دستورالعمل آزمون بعد از این ساعت از حضور آنها جلوگیری خواهد شد
5- داوطلبان بهمراه خود کارت ورود یه جلسه آزمون و کارت ملی یا شناسنامه بهمراه داشته باشند.
6- داوطلبان از آوردن وسایل اضافی نظیر کیف موبایل و..خودداری نمایند طبق دستورالعمل مکانی جهت تحویل این وسایل پیش بینی نشده و عواقب مفقودی وسایل بر عهده داوطلب خواهد بود.بهمراه خود مداد مشکی مداد پاک کن مداد تراش و ماسک اضافه داشته باشید.
7- زدن ماسک ورعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.
8- در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه در تکمیل فرم خوداظهاری مربوط به کووید 19 دقت نمایند در صورتی که گزینه به کورنا مبتلا هستم ثبت گردد دانشگاه ملزم به تغییر حوزه امتحانی و اخذ آزمون در سالن ویژه مبتلایان به کووید می باشد.طبقه فوقانی سالن مخصوص داوطلبان مبتلا به کووید خواهد بود.
9- داوطلبانی که مبتلا به کووید 19 هستند مراتب را حداقل 24ساعت قبل به آقای بهروز اسکندری مسئول برگزاری آزمون اطلاع دهند.با شماره تلفن 33350341در وقت اداری پاسخگوی شما خواهند بود. ویا بصورت حضوری در محل معاونت آموزشی واقع در ستاد دانشگاه به آدرس شهرکرد بلوار آیت الله کاشانی اداره پذیرش و ثبت نام و امتحانات در وقت اداری تا روز چهارشنبه مورخه 4خرداد ماه پاسخگوی شما خواهیم بود.
10- چنانچه داوطلبی دو رشته را جهت آزمون انتخاب نموده برای دو رشته بطور مجزا کارت ورود به جلسه دریافت نماید ضمنا چنانچه ساعت و نوبت هر دو رشته امتحانی یکی باشد داوطلب مجاز به شرکت در یک رشته به انتخاب خود خواهد بود.
11- داوطلبان دقت نمایند در حوزه امتحانی مکانی جهت پرینت کارت پیش بینی نگردیده لذا حتما کارت ورود به جلسه را در موعد مقرر اخذ نمایید.
12- در حین یا پایان آزمون داوطلب ملزم به تحویل پرسشنامه خواهد بود و دفترچه ای تحویل داوطلبان نخواهد شد لذا به ویژه پس از آزمون منتظر تحویل دفترچه ها توسط دانشگاه نباشند.
13- تمام فرایند برگزاری آزمون طبق دستورالعمل سنجش پزشکی می باشد و دانشگاهها ملزم به رعایت مفاد دستورالعمل می باشند.
14- تاریخ اعلام نتایج ، نحوه اعتراض و..از طریق سایت سنجش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.
15- داوطلبان در زمان آزمون نسبت به انتقال پاسخ ها از دفترچه به پاسخنامه اقدام نمایند زمان اضافه ای پس از اتمام وقت آزمون جهت انتقال پاسخ ها به پاسخنامه داده نخواهد شد.
 
با آرزوی موفقیت (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد)
 
 
تعداد بازدید:
2747
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:43
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal