دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
1401/05/05
اطلاعیه شماره 6 اعلام نتایج نهایی آزمون بکارگیری نیروهای نگهبان و سرایدار نگهبان شرکتی مورخ 1400/12/27

اطلاعیه شماره  6

                                                                                                                               *شرکت کار آفرینان زردکوه*

به پیوست لیست نتایج نهایی آزمون بکارگیری نیروهای نگهبان و سرایدار نگهبان شرکتی مورخ 1400/12/27 (( به میزان 1.5 برابر ظرفیت(اصلی و ذخیره))طبق مفاد آگهی آزمون اعلام می گردد . لذا افرادی که در این مرحله نام آنان در لیست پذیرفته شدگان اعلام شده لازم است شخصاً با همراه داشتن کلیه مدارک مورد نیاز زیر و شخصاً در زمان های مقرر ، بر اساس جدول مندرج در این اطلاعیه راس ساعت 8/30 صبح ( بدون تأخیر ) به محل تعیین شده مراجعه نمایند .شایان ذکر است نتایج این مرحله بر اساس مفاد آگهی آزمون و از مجموع امتیازات کتبی و عملی(نمره آزمون کتبی 30 درصد نمره کل را به خود اختصاص داده و 70 درصد نمره کل آزمون را آزمون عملی داشته است) حاصل گردیده و افرادی که طبق مفادآگهی ومقررات جاری و پس از بررسی مدارک ، فاقد شرایط لازم ( از لحاظ مدرک تحصیلی ، پایان/معافیت خدمت ، وضعیت بومی ،شرایط سنی و ... ) بوده اند ، نمرات مکتسبه پائین تر نسبت به سایر افراد داشته اند و یا حد نصاب امتیاز مربوط به تست ورزشی را کسب ننموده اند از لیست حذف گردیده اند.
بدیهی است با توجه به لزوم تکمیل فرمهای مشخصاتی برای همه داوطلبان ، حضور شخص داوطلببا ارائه کارت شناسائی معتبرضروری بوده وعدم مراجعه به موقع داوطلب ( در زمان ومحل تعیین شده ) به منزله انصراف از بکارگیری محسوب شده وهیچگونه عذری قابل قبول نمی باشد . شایان ذکر است با توجه به اینکه لیست نتایج اعلام شده بر اساس اطلاعات خود اظهاری وتصویر مدارک ارائه شده توسط داوطلبان بوده در این مرحله مدارک بررسی اولیه شده و تائیدیه های آنها از مراجع ذیصلاح اخذ می گردد وچنانچه مشخص گردد داوطلبی واجد شرایط لازم نبوده و یا اصالت مدارک ارائه شده تائید نگردد ضمن برخورد قانونی با ایشان از ادامه مراحل بکارگیری حذف شده و در صورت بکار گیری نیز ، قرارداد منعقده لغو و از ادامه خدمت آنان جلوگیری بعمل خواهد آمد. لیکن با توجه به اعلام 1.5 برابر ظرفیت ، در صورت واجد الشرایط بودن نفرات اصلی وتائید اصالت مدارک و تأئید صلاحیت اخلاقی آنان ، دیگر اقدامی در جهت جذب نفرات ذخیره بعمل نخواهد آمد . مجدداً متذکر می گردد بکارگیری از محل آزمون فوق بصورت شرکتی و از طریق انعقاد قرار داد با شرکت مربوطه بوده و قبولی در آزمون مذکور وبکارگیری شرکتی هیچگونه ارتباط استخدامی با دانشگاه ایجاد نمی نماید وهیچ حقی در این زمینه برای پذیرفته شدگان در بر نخواهد داشت.
 
 
 
*مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده گزینشی (هر کدام یکسری از مدارک مشروحه ذیل) :
 
1- اصل به همراه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم(ارائه اصل دیپلم جهت مطابقت الزامی می باشد)
2- اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی شخص داوطلب
3- اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی ویژه داوطلبان مرد
4- اصل گواهی ایثارگری برای داوطلبانی که از محل سهمیه ایثارگرن جذب گردیده اند ( گواهی برای فرزند وهمسر وخواهرو برادر شهداء وفرزندان جانبازان بایستی حتماً از طریق بنیادشهید وامور ایثار گران صادر شده باشد و برای جانبازان حتما درصد جانبازی قید گردد و برای فرزند رزمندگان گواهی دال بر تائید حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل از یگانهای نظامی و مراجع ذیصلاح (سپاه پاسداران یا ارتش ویا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، وزارت جهاد و...)
5- عکس 4*3 جدید دو قطعه
 
***مجدداً متذکر میگردد : حضور شخص داوطلب همراه با کارت شناسائی معتبر ومدارک مندرج دراین اطلاعیه در زمان ومحل تعیین شده الزامی می باشد . و عدم مراجعه به موقع ویا عدم ارائه هر یک از مدارک مورد نیاز به منزله انصراف از بکار گیری ویا نداشتن شرایط لازم داوطلب تلقی شده و از لیست پذیرفته شدگان ومراحل بعدی حذف شده وهیچگونه عذری قابل قبول نخواهدبود.

*** زمان مجددی برای تحویل مدارک یاد شده اعلام نخواهد شد ***
همانگونه که در بالا توضیح داده شد نتایج اعلام شده بر اساس مجموع نمرات دو مرحله (کتبی و عملی) و طبق اطلاعات خود اظهاری وتصویر مدارک ارائه شده توسط داوطلبان بوده و بکار گیری قطعی افراد ، نیاز به بررسی دقیق واخذ تائیدیه های لازم از مراجع ذیصلاح دارد. لذا از آنجا که در اعلام نمرات واستخراج نتایج نهایی دقت لازم بعمل آمده، امکان خطاواشتباه به صفر رسیده ، بنابراین افرادی که اسامی آنان جزو لیست نهایی قرار نگرفته بدلیل عدم کسب نمره بالاتر(از مجموع نمرات کتبی و عملی) و نداشتن شرایط لازم ( از لحاظ مدرک تحصیلی ، پایان/معافیت خدمت ، وضعیت بومی ،ایثارگری و ... ) و یا عدم کسب امتیاز لازم در مرحله تست ورزشی بوده است. لذا مجددا تاکید می گردد داوطلبان از هرگونه مراجعه وتماس تلفنی با واحدهای دانشگاه در این خصوص اکیداًخودداری بعمل آورند.

جدول زمان و مکان تحویل مدارک

شماره ردیف لیست دعوت شدگان

زمان تحویل مدارک

ساعت

مکان تحویل مدارک

از ردیف یک الی ردیف 30

یکشنبه مورخ 1401/05/09

8/30  الی 12/30

ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان واقع در خیابان آیت الله کاشانی –مدیریت هسته گزینش

از ردیف  31 الی ردیف 60

دوشنبه مورخ 1401/05/10

8/30  الی 12/30

ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان واقع در خیابان آیت الله کاشانی –مدیریت هسته گزینش

از ردیف 61 الی ردیف 90

سه شنبه مورخ 1401/05/11

8/30  الی 12/30

ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان واقع در خیابان آیت الله کاشانی –مدیریت هسته گزینش

از ردیف 91 الی ردیف 116

چهارشنبه مورخ 1401/05/12

8/30  الی 12/30

ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان واقع در خیابان آیت الله کاشانی –مدیریت هسته گزینش



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
***مجددا تاکید می گردد مراجعه شخص داوطلب وهمراه داشتن مدارک ذکر شده در متن این اطلاعیه الزامی می باشد و در صورت همراه نداشتن هر یک از مدارک مذکور و عدم مراجعه در زمان تعیین شده طبق توضیحات این اطلاعیه، مراتب بمنزله انصراف قطعی از ادامه مراحل پذیرش تلقی گردیده و مسئولیت آن بر عهده شخص داوطلب خواهد بود.
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید:
6952
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:116
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal