دانشگاه علوم پزشكي شهركرد
1400/07/07
راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود آزمون سراسری سال 1400

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان جدید الورود آزمون سراسری سال 1400)مقطع کاردانی,کارشناسی پیوسته و دکترای عمومی پزشکی و دندانپزشکی)
دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

*تاریخ وزمان ثبت نام اینترنتی: از ساعت 10صبح روز یکشنبه مورخ 11مهرماه لغایت ساعت 23دوشنبه مورخه 12مهرماه (نیمسال اول و دوم همزمان)-شروع کلاس نیمسال دومی بهمن ماه است
*کلاسها بصورت مجازی خواهد بود در صورتی که کلاس درسی میبایست حضوری برگزار گردد مراتب به شما از طریق گروههای دانشکده مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.
*با توجه به آنکه دانشگاه در نظر دارد جهت راهنمایی دانشجویان جدید الورود و همچنین آشنایی با دانشگاه وصدور اطلاعیه ها ,برنامه کلاسی,..برگزار نماید لذا از شماره همراه شما که در سامانه سنجش وجود دارد جهت اضافه کردن به گروههای مجازی استفاده خواهد شد.چنانچه شماره اعلامی شما بهر دلیلی به شبکه مجازی واتس اپ وصل نیست جهت ارائه شماره جدید و یا اضافه شدن به گروهها با مسئولین دانشکده ها که شماره انها در همین راهنما موجود می باشد تماس بگیرید.
*انتخاب واحد شما توسط دانشگاه صورت میگیرد و شما می توانید بعد از پایان بازه ثبت نام نسبت به رویت انتخاب واحد خود اقدام کنید شماره ملی یا شناسنامه شما رمز عبور و شماره دانشجویی کد کاربری جهت ورود به سامانه سما خواهد بود.این رمزها فقط جهت ورود به سامانه سما و انتخاب واحد می باشد جهت ورود به سامانه ثبت نام با استفاده از فرایندی که در مرحله اول ثبت نام قید شده اقدام نمایید
*دانشجویان شهریه پرداز در خصوص نحوه پرداخت شهریه با دانشکده مربوطه تماس بگیرید.ضمنا" در این خصوص در گروههای دانشکده نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
*دانشجویان رشته پزشکی ,دندانپزشکی و مامایی که با استفاده از سهمیه مناطق محروم پذیرفته شده اند و متعهد به خدمت سه برابر مدت تحصیل در مناطق محروم هستند تا پایان ترم جاری مهلت دارند با مراجعه به اداره پذیرش و ثبت نام وامتحانات(آقای اسکندری) نسبت به دریافت معرفی نامه به واحد حقوقی اقدام نمایند.درصورتی که تاریخ شروع به تحصیل بهمن ماه می باشد تا پایان اسفند ماه مهت ارائه سند تعهد محضری را خواهند داشت.
*دانشجویان پسر ورودی نیمسال اول که فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت می باشند با مراجعه به سایت services.epolice.irنسبت به درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی خود اقدام نمایند لازم به ذکر است عواقب عدم ثبت درخواست با شخص دانشجو خواهد بود.ضمنا" فرم معافیت تحصیلی دانش آموزی فاقد اعتبار بوده و ملاک درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی می باشد.دانشجویان پذیرفته شده نیمسال دومی با مراجعه به سازمان وظیفه عمومی محل سکونت خود نسبت به تعین تکلیف وضعیت نظام وظیفه خود اقدام نمایند.عواقب غیبت یا عدم صدور مجوز ثبت نام توسط نظام وظیفه برعهده دانشجو خواهد بود.
شماره تلفن 33331151-038 و 03833331154پاسخگوی شما در خصوص خوابگاه و امور رفاهی و... سایر موارد دانشجویی فرهنگی خواهد بود.لطفا در خصوص خوابگاه ,رفاهی,وام و... با اداره پذیرش و ثبت نام و یا سایر ادارات معاونت آموزشی تماس نگیرید.

مرحله اول) ورود به سامانه با استفاده از کد ملی و کلمه عبور ( شماره داوطلبی ) دانشجویان با مراجعه به سایت دانشگاه ودرقسمت سامانه های دانشجویان با ورود به سامانه سما نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.ضمنا" در بازه زمانی اعلام شده ثبت نام لینک سما نیز در انتهای همبن راهنما فعال خواهد بود
دقت شود در زمان ورود به لینک ثبت نام نوع کاربری را دانشجویان جدیدالورود انتخاب کنید
• توصیه می¬شود برای ورود به سامانه از مرورگرInternet Explorer استفاده نمائید .

مرحله دوم) تکمیل اطلاعات خواسته شده درسامانه شامل موارد زیر :
• فرم هایی که در پنل اطلاعات داوطلبان می باشد فرم هایی هستند که باید به صورت آنلاین آنها را تکمیل نمایید . دقت نمایید که موارد ستاره دار را حتما" به صورت صحیح و دقیق تکمیل نمایید . پس از ذخیره به مرحله بعدی بروید .
در صورت مواجه با هرگونه مشکل در اطلاعات این قسمت از ساعت 8 صبح لغایت 14 بعد از ظهر با شماره تلفن 33350341 038 (اداره پذیرش وثبت نام آقای اسکندری) تماس حاصل فرمائید .چنانچه در سامانه ثبت نام نوع پذیرش,نوع سهمیه ,وضعیت نظام وظیفه و....بصورت پیش فرض به اشتباه درج گردیده و یا نامشخص درج گزدیده است به ثبت نام خود ادامه دهید تمام اشکالات بعدا" رفع خواهد شد
*فرم های مندرج در پنل دریافت فرم های اموزشی را طبق توضیحاتیکه در کادر بالای صفحه راهنما داده شده انجام دهید.نیازی به ارسال آنلاین فرم ها نمی باشد.
• در پنل مدارک خواسته شده می بایست اسکن مدارک ذیل که دانشگاه بر ای شما مشخص نموده است را ارسال نمایید . توجه که این تصاویر باید شامل خصوصیات زیر باشد :
o تصویر مورد نظر باید با فرمت Jpg ارسال شود .
o حجم ( size) فایل نباید از 100KB بیشتر باشد.
o از ارسال عکسهای با کیفیت ( Resolution) خیلی بالا خودداری کنید .
o در ارسال تصویر کارت ملی تصویر رو کفایت میکند در صورت دارا نبودن کارت ملی میتوانید قبض مربوط به آن را بارگذاری کنید
o در ارسال تصویر صفحات شناسنامه تصویر صفحه اول کفایت میکند
o درصورت عدم تطابق عکس ارسالی با عکس مورد نظر اندازه آنرا استاندارد نموده و دوباره ارسال نمایید .
o اگر تصویر را به اشتباه قرار دادید می توانید از پنل مدارک ارسال شده تصویر ارسالی را حذف نمایید .
مدارکی که دانشجو می بایست اسکن و در سامانه بارگزاری نماید.
-صفحه اول شناسنامه و کارت ملی
ریزنمرات دیپلم و ریزنمرات پیش دانشگاهی(جهت نظام قدیم)
• با ورود به قسمت صدور کد رهگیری می توانید اطلاعات ثبت شده خود را مشاهده نمایید در صورتی که از صحت اطلاعات اطمینان دارید با کلیک بر روی کلید چاپ و صدور کد رهگیری از اطلاعات خود چاپ تهیه نمائید .توجه داشته باشید فقط از صفحه صدور کد رهگیری که در بالای صفحه شماره دانشجویی نیز ثبت شده پرینت بگیرید .

*جهت درخواست تاییدیه تحصیلی به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس
https://emt.medu.irمراجعه و فرم تقاضای درخواست تاییدیه را تکمیل کرده و پس از پرداخت الکترونیکی هزینه مربوطه ,سامانه کدپیگیری و تاییدیه درخواست را ارائه میدهد صدور کد رهگیری بمنزله ثبت درخواست بوده و نیازی به حضور در دفاتر پیشخوان نمی باشد.از صفحه صدور کدرهگیری پزینت و بهمراه سایر مدارک پست نمایید.چنانچه سامانه صدور تاییدیه تحصیلی آدرس دانشگاه را از شما در خواست نمود آدرس ذیل را اعلام نمایید.
شهرکرد ,بلوار آیت الله کاشانی ,ستاد دانشگاه علوم پزشکی ,ساختمان معاونت آموزشی ,طبقه همکف اداره پذیرش و ثبت نام ,کد پستی 8815713471

    

   برای مشاهده  شماره های تلفن آموزش دانشکده ها اینجا کلیک کنید
 
مدارکی که دانشجویان می بایست به دانشگاه پست نمایند.(تمام دانشجویان اعم از نیمسال اولی یا دومی)
1-اصل یا گواهینامه موقت مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات آن بهمراه یک برگ کپی از آنها (نظام سال واحدی یا ترمی واحدی)
2-اصل مدرک دیپلم متوسطه و ریز نمرات سه ساله دبیرستان بهمراه یک برگ کپی(نظام سال واحدی یا ترمی واحدی و نظام جدید3-3-6
3-کپی کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی(دانشجویانی که فاقد کارت ملی هستند نیازی به ارسال نیست)
4-اصل رسید تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی(نظام قدیم) و دیپلم (نظام جدید5-کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم در صورت دارا بودن
5-تکمیل فرم های اعلامی وپرینت شده و ارسال ان(فرم شماره 6 وفرم شماره 4)دقت شود پذیرفته شدگان منطقه 1و ایثارگران و پذیرفته شدگان منطقه 2و3 فرم مخصوص خود را تکمیل و ارسال نمایند.
6- شش قطعه عکس سه درچهار رنگی پشت نویسی شده
نکات مهم در ارسال مدارک بصورت پستی:
*در روی پاکت ارسال حتما نام و نام خانوادگی رشته قبولی و شماره دانشجویی خود را قید نمایید.اگر دانشجوی شهریه پرداز یا تعهدی هستید قید نمایید.شماره دانشجویی پس از ثبت نام اینترنتی به شما تعلق خواهد گرفت
*مرسوله را بصورت پست پیشتاز ارسال نمایید.حداکثر تا ده روز پس از ثبت نام اینترنتی
*مرسوله را به آدرس شهرکرد ,بلوار آیت الله کاشانی ,ستاد دانشگاه علوم پزشکی ,ساختمان معاونت آموزشی ,طبقه همکف اداره پذیرش و ثبت نام ,کد پستی 8815713471پست نمایید. پذیرفته شدگان ساکن در شهرکرد و حومه میتوانند یک هفته بعد از ثبت نام مدارک ثبت نامی را حضوری تحویل اداره پذیرش و ثبت نام دهند


مسئولان و کارشناسان ستادی معاونت آمورشی به شرح ذیل حضورتان معرفی می گردند.
دکتر اکبر سلیمانی: معاونت آموزشی دانشگاه
دکتر جعفر مقدسی: مدیر اداره کل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
بهروز اسکندری شهرکی: رئیس اداره پذیرش و ثبت نام وامتحانات دانشگاه
خانم دهقان: کارشناس آموزشی رشته های پزشکی و دندانپزشکی
خانم هاشمی: کارشناس آموزشی رشته های پرستاری و مامایی ,اتاق عمل
خانم رئیسی: کارشناس طرحی اداره پذیرش و ثبت نام
خانم بیاتی: کارشناس آموزشی رشته های علوم آزمایشگاهی,هوشبری,پرتوشناسی(رادیولوژی)
خانم آقابابائی نژاد: کارشناس آموزشی رشته های بهداشت عمومی و بهداشت محیط
 
با آرزوی سلامتی و موفقیت
 
 
تعداد بازدید:
9944
نویسنده:
منبع:
Powered by DorsaPortal