۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1398/06/06 /Dorsapax/Data/Sub_47/File/logoccc.jpg
گزارش نهايي برگزاري جشنواره ايمني بيمار ، اعتبار بخشي و آموزش به بيمار
اين جشنواره دو روزه با حضور شركت‌كنندگاني از دانشگاه هاي علوم پزشكي اصفهان، كاشان، يزد، تهران و كردستان با هدف ارتقاء فرهنگ ايمني بيمار در بيمارستانها و مراكز درماني به موضوعاتي نظير پيشگيري از وقايع ناخواسته، آموزش و توانمندسازي تيم سلامت، ارتباط و تعامل با بيمار، ارتقاي فرهنگ ايمني بيمار، ايمني بيمار در بحران و بلايا، تغذيه و ايمني بيمار و خدمات پاراكلينيكي مي‌پردازد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري در آئين گشايش اين جشنواره با تاكيد بر توجه به ايمني بيمار در مراكز درماني اظهار داشت: نخستين هدف مراكز درماني دسترسي به موقع و راحت مردم به خدمات بهداشتي و درماني است و در اين راستا ارائه خدمات باكيفيت، ايمن و اثربخش نقش اساسي را ايفا مي‌كند.

دكتر مجيد شيراني ، افزود: براي كسب رضايت مراجعين نيازمند هماهنگي و تعامل سازنده 3 وجه گيرندگان و ارائه دهندگان خدمات و دستگاه‌هاي حاكميتي هستيم.

وي تصريح كرد: اين هماهنگي هنوز به نحو مطلوبي در مراكز درماني كشور شكل نگرفته و ضروري است تا در اين راستا تلاش بيشتري صورت گيرد.

شيراني اظهار داشت: بخش سلامت و بهداشت ايران در جهان چه از نظر فتح مرزهاي دانش و چه در حوزه رعايت اخلاق يكه تاز است اما وجود برخي ناهماهنگي‌ها مانع كسب رضايتمندي كامل مردم و همچنين پرسنل درماني شده است.

، بيش از يك هزار اثر در قالب‌هاي پوستر، بروشور، نرم‌افزارهاي رايانه‌اي و فيلم‌هاي آموزشي با موضوعات مرتبط با ايمني بيمار به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است كه در پايان برترين‌هاي هريك از اين بخش‌ها معرفي و تجليل گرديدند
تعداد بازدید: 749
Powered by DorsaPortal