مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1398/12/28
اختصاص سامانه "آرمان" به آموزش درباره كروناويروس

ارائه اطلاعات جامع و معتبر درمورد ويروس كرونا از طريق سامانه آرمان دانشگاه علوم پزشكي مجازي در اختيار عموم جامعه قرار گرفت.

 دانشگاه علوم پزشكي مجازي اعلام كرد: با توجه به اينكه اصلي‌ترين راه مهار ويروس كرونا، آموزش همگاني است و در راستاي رسالت خود و برطرف كردن پاره‌اي از نگراني‌هاي جامعه به صورت ساده، جامع و معتبر اطلاعاتي را در خصوص  ويروس كرونا در سامانه آرمان ارائه داده است. هم‌اكنون محتواهاي متعددي در اين رابطه توليد شده و در شبكه‌هاي اجتماعي و فضاي مجازي در حال پخش است كه قسمت عمده آنها از منابع معتبر و بر پايه اصول علمي نيستند. همچنين عامه مردم براي اطلاع از واقعيات اين بيماري مجبور به مراجعه به سايت‌ها و كانال‌هاي مختلفي هستند كه هر كدام از آنها در صورت صحيح بودن هم، تنها به قسمتي از اين بيماري پرداخته‌اند.

بر همين اساس دانشگاه علوم پزشكي مجازي با توجه به رسالت موكس‌ها در آموزش همگاني، بر آن شد تا با اختصاص بخشي از سامانه موكس كشوري آرمان، مجموعه جامعي از محتواهاي الكترونيكي (اعم از فيلم، كليپ، پوستر، راهنما و …) را در طي يك فعاليت فشرده شبانه‌روزي جمع‌­آوري و دسته بندي كند.

در حال حاضر سامانه آرمان با صدها محتوا در زمينه‌هاي تعريف كرونا، راه‌­هاي انتقال، علايم و تشخيص، كليات پيشگيري، مواد ضد عفوني و حفاظتي، كرونا در خانه، كرونا در محيط كار، كرونا در اماكن عمومي، كرونا و مادران شيرده و باردار، كرونا و افراد مسن، كرونا و كودكان، كرونا و بيماري‌هاي خاص، كرونا و سلامت روان، كرونا و تغذيه، مراقبت از بيمار، باورهاي غلط و زنگ تفريح كرونايي و …

در آدرس http://arman.vums.ac.ir/corona اطلاعاتي را به صورت رايگان در اختيار جامعه قرار مي‌دهد.
تعداد بازدید:
1670
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal