مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۰
1399/06/26
آمادگی کادر بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری برای مبارزه با بیماری کرونا در فصل پاییز
وبدا؛ مسؤول ستاد فوریت‌های بهداشت محیط مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق بررسی‌های انجام گرفته کادر بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری برای مبارزه با بیماری کرونا در فصل پاییز آمادگی لازم را دارند.
به گزارش وبدا؛ مهندس آقازاده در برنامه زنده شب‌های بام ایران صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری مورخ 25 شهریورماه 99 افزود: طبق بررسی‌های انجام گرفته، پرسنل بهداشت و درمان در این استان آمادگی لازم برای کنترل و مبارزه با بیماری کرونا در فصول پاییز و زمستان را دارند.
مسؤول ستاد فوریت‌های بهداشت محیط مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: مردم باید استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستشوی دست‌ها را باید ملاک زندگی خود قرار دهند.
وی عنوان کرد: در ارزیابی‌هایی که در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، مشخص شد اکثر اصناف این استان در سامانه‌های مربوطه ثبت نام کرده‌اند، برای هر صنفی دستورالعمل‌های مجزا تعریف شده است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی صنوف همچنان باید ادامه داشت باشد.
آقازاداه خاطرنشان کرد: نکته کلیدی در همه پروتکل‌های بهداشتی سه مورد استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست‌ها است.
مسؤول ستاد فوریت‌های بهداشت محیط مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردم توصیه کرد: از حضور در تجمعات مثل بازارها خودداری کنند، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و...
وی اضافه کرد: مادران در هر خانواده‎‌ای به عنوان ستون اصلی وظیفه سنگینی در این خصوص دارند و باید مرتبا نکات بهداشتی را به اعضای خانواده متذکر شوند.
تعداد بازدید:
644
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal