مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1399/06/27
انتخاب شعار "ایمنی کارکنان خدمات سلامت" برای روز جهانی ایمنی بیمار
وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به نامگذاری 17 سپتامبر بعنوان روز جهانی ایمنی بیمار از سوی سازمان جهانی بهداشت از سال 98 ، از انتخاب شعار" ایمنی کارکنان خدمات سلامت" برای این روز در سال جاری خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی افزود: هر ساله روز جهانی ایمنی بیمار، بمنظور کاهش صدمات و آسیب های وارده به بیماران با تاکید بر 3محور برگزار می شود.
وی، از جمله محورهای مورد تاکید، به ارتقاء سطح آگاهی و توانمندسازی و جلب مشارکت بیماران و جامعه در ارتقاء پیامدهای خدمات سلامت اشاره داشت.
دکتر رحمانی افزود: ایجاد فرهنگ ایمنی بیمار در بیمارستان ها و مراکز درمانی با ترغیب گزارش دهی وقایع ناخواسته ایمنی بیمار و سازمان دهی مدیریت خطر واکنش و پیشگیرانه را از دیگر محورهای 3گانه برشمرد.
وی گفت: نقش سیاست گذاران و دولت مردان در ایجاد خط و مش ها و استراتژی های مناسب جهت ارائه خدمات بیمار سومین محور مورد تاکید در راستا کاهش صدمات و آسیب ها به بیماران است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: در راستای ارتقاء ایمنی بیماران ضمن انجام بازدیدهای مدیریتی ایمنی بیمار، تقدیر از کارشناسان هماهنگ کننده ایمنی بیمار و فعالان این حیطه در بیمارستان ها ، تهیه و توزیع پوستر و آموزش با موضوع ایمنی بیماران، کارکنان و کرونا، بر گزارش دهی وقایع ناخواسته و پیشگیری از آنها در مراکز درمانی استان نیز تاکید شده است.
تعداد بازدید:
926
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal