مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/06/30
جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات راه اندازی مرکز مهارتهای بالینی بیمارستان آیت الله کاشانی برگزار شد
وبدا؛ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات و راهکارهای لازم جهت راه اندازی و تجهیز مرکز مهارت های بالینی(Skill lab) بیمارستان آیت الله کاشانی برگزار شد.
به گزارش وبدا؛ دکتر اکبر سلیمانی افزود: این جلسه روز سه شنبه بیست و پنجم شهریورماه 99 با حضور سرپرست بیمارستان آیت الله کاشانی و کارشناسان حوزه آموزشی در دفتر معاونت آموزشی دانشگاه برگزار گردید.
به گفته وی، در این جلسه ضمن بررسی پروژه راه اندازی و تجهیز مرکز مهارت های بالینی بیمارستان و مشکلات و موانع موجود در این راه مقرر گردید: لیست تجهیزات و مولاژهای لازم جهت مرکز مهارت های بالینی تهیه و اقدامات بعدی در این راستا صورت پذیرد.
دکتر سلیمانی در ادامه از برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات دانشکده دندانپزشکی و کلینیک دندانپزشکی صدف در بیست و نهمین روز از ماه جاری در دفتر معاونت آموزشی خبر داد.
وی تصریح: در این جلسه تغییر و افزایش تعرفه خدمات دندانپزشکی، مشخص شدن وضعیت مالیات خدمات دندانپزشکی و پرداختی دندانپزشکان و همچنین تعیین وضعیت راه اندازی سوله کلینیک رسالت بررسی شد.
تعداد بازدید:
769
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal