مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1399/06/31
چهارمحال و بختیاری در اوج شیوع بیماری کرونا
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان همچنان در اوج شیوع بیماری کووید 19 است و بار بیماری در آن بسیار بالا است.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی، با بیان اینکه در حال حاضر افراد مبتلا، مشکوک به بیماری کرونا و ناقل این بیماری در جامعه فراوان هستند ، تنها راه غلبه بر ویروس منحوس کرونا را، رعایت فاصله اجتماعی و قائل شدن محدودیت هایی برای کم شدن تماس های شخص به شخص دانست.
وی در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید 19 در سی و یکمین روز از شهریورماه 99 در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 245 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 48 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.
به گفته دکتر شیرانی، طی 24 ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست 16 مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید 19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه، هم اکنون 171 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند افزود: از این تعداد 125 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی با ابراز تاسف از اینکه، طی شبانه روز گذشته 3 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید 19 در استان گزارش شده است، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را 240 نفر اعلام کرد.
دکتر شیرانی افزود: هم اکنون 36 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
تعداد بازدید:
826
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal