مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۰
1399/07/04
پیام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط
وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن روز جهانی بهداشت محیط را تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر مهربان صادقی آمده است:
26 سپتامبر مصادف با پنجم مهرماه با عنوان روز جهانی بهداشت محیط و با شعار" بهداشت محیط؛ راهبرد کلیدی نظام سلامت در مبارزه با همه گیر شدن بیماریها" نامگذاری شده است، این روز فرصتی است تا بتوان قدردان زحمات تلاشگران حوزه بهداشت محیط بود.
امسال روز جهانی بهداشت محیط با شیوع همه‌گیری کووید_19 همزمان شده است، این همزمانی فرصت مغتنمی است تا بیش از پیش نقش کلیدی کارشناسان بهداشت محیط نمایان و گوشه چشمی به تلاش دست اندرکاران این حوزه که همواره در خط مقدم مبارزه، کنترل و پیشگیری از کروناویروس بودند، شود.
اپیدمی کروناویروس بار دیگر جایگاه ویژه فعالان حوزه بهداشت محیط را نشان داد که با تلاش شبانه‌روزی و ورود به هنگام در این موضوع توانستند قدم‌های بزرگی در تامین، حفظ و ارتقا سلامت جامعه بردارند.
ازجمله اقدامات شایسته فعالان بهداشت محیط در همه‌گیری کرونا، اجرای صحیح طرح‌های فاصله گذاری اجتماعی، بازگشایی صنوف مختلف و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مشاغل مختلف و حساس، بازرسی و نظارت در ایام اداری و غیر اداری در محیط های کار، مراکز درمانی، مدارس و... است، که جای تقدیر بسیار دارد.
از این رو بر خود لازم می‌دانم ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای همه فعالان در عرصه بهداشت محیط، روز جهانی بهداشت محیط را به تلاشگران این حوزه تبریک گفته و تاکید کنم که همگی قدردان خدمات شایسته این عزیزان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستیم.
تعداد بازدید:
764
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal