مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1399/08/09
بحران کرونا جهانی و خطر آن جدی است
وبدا؛ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کرونا یک موضوع جهانی است که در کشور نیز تمامی استان، شهرستان و روستا ها را درگیر کرده و متاسفانه روز به روز تعداد بیماران بیشتری در اثر این بیماری بستری و جان خود را از دست می دهند.
به گزارش وبدا؛ اقبال عباسی در هشتمین روز از آبان ماه 99 در گفت و گوی زنده برنامه تلویزیونی "شب های بام ایران " اظهار داشت: تجزیه و تحلیل ستاد کرونا نشان می دهد در صورت تداوم روند رو به رشد شیوع بیماری کرونا آینده مخوفی در انتظار ما خواهد بود.
وی تصریح کرد: با توجه به تصمیم گیری انجام شده برای اعمال محدودیت ها اگر چه برخی از این تصمیمات ناراضی و متضرر می شوند ولی حفظ سلامت جامعه در چنین شرایطی در اولویت است.
به گفته وی، در جلسه ای که با حضور اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا، شورای اداری، شورای تامین و شورای بحران استان تشکیل شد ضمن تشریح وضعیت کنونی شیوع کرونا، تصمیم گیری در خصوص اعمال محدودیت ها، نحوه فعالیت مجریان ، ناظران و تیم های ارزیابی، برای اجرای محدودیت ها تشریح شد.
عباسی با بیان اینکه، محدودیت ها از ساعات ابتدایی روز شنبه مورخ دهم آبان ماه 99 به مدت دو هفته برای تمامی ادارات، ارگان و نهاد ها اعمال می شود افزود: با توجه وضعیت معیشتی و کاهش درآمد کسبه، این محدودیت ها برای اصناف یک هفته اجرا و در پایان آن پس از ارزیابی در خصوص لغو و یا تداوم آن برای اصناف تصمیم گیری می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری، هرگونه تخلف از سوی دستگاه های دولتی، حاکمیتی و نهادهای انقلابی در طول این دوهفته را پذیرفته نشدنی برشمرد و افزود: دستگاه ها و ادارات تا یک سوم ظرفیت خود از دور کاری و مرخصی برای کارکنان استفاده و نحوه اجرای پروتکل ها را به دقت مدیریت نمایند.
وی ادامه داد: دستگاه های خدمات رسان مثل آتشنشانی، زندان ها، اورژانس و ... که امکان تعطیلی ندارند باید شرایط را مدیریت نمایند و سایر ارگان ها، با کاهش نیرو در تایم های اداری از ظرفیت شیفت گذاری و دو نوبت کردن خدمات استفاده و تا حد امکان محیط های کاری خلوت شود.
عباسی گفت: تصمیم گیری در خصوص اعمال محدودیت ها در شهرستان های غیر بحرانی به فرمانداران و ستاد شهرستانی مقابله با کرونا واگذار ولی در شهرستان های شهرکرد و بروجن اعمال محدودیت ها اجباری است.
وی در پایان متذکر شد، در صورت تداوم شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا، روزها و هفته های آتی، تعطیلات، مناسبت های بزرگی همچون عید نوروز و ی نیز درگیر بحران کرونا هستیم و به ناچار اعمال محدودیت ها شدید و طولانی تر خواهد شد.
تعداد بازدید:
712
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal