مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1399/09/10
ششمین اجلاس مجازی روسای دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ششمین اجلاس مجازی روسای دانشگاه های علوم پزشکی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این اجلاس در دهمین روز از آذرماه 99 تشکیل و ضمن بررسی وضعیت شیوع بیماری کرونا ، طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تشریح و برنامه های مداخله ای برای کنترل کووید 19 تدوین شد.
به گفته وی، دکتر نمکی در ششمین اجلاس مجازی روسای دانشگاه های علوم پزشکی بر لزوم جدا شدن مراکز کووید19 در تمام استان‌ها از مراکز غیر کووید از جمله بیمارستان‌ها و خدمات سرپایی تاکید نمود.
درخشان افزود: وی همچنین ابراز امیدواری کرد؛ با دستاوردهای خوب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهی مردم در اجرای پروتکل های بهداشتی به زودی شاهد دو رقمی شدن نرخ مرگ و میر ناشی از کرونا و درنهایت تک رقمی شدن آن و ریشه کنی بیماری منحوس کرونا در کشور باشیم.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: وی در ادامه از تلاش های روسا، معاونین و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی و روسای مراکز درمانی برای مدیریت بحران کرونا تقدیر نمود.
درخشان افزود: دکتر نمکی تامین دستگاه های اکسیژن ساز با توجه به نیاز مبرم بیماران مبتلا به کرونا به این عنصر حیاتی، به نحو احسنت را از دیگر اقدامات قابل تقدیر برشمرد و افزود: تعدادی دستگاه اکسیژن ساز در اختیار دانشگاه ها قرار گرفته و تعدادی در دست ساخت است.
وی تصریح کرد: دکتر نمکی در ادامه از تداوم جلسات هفتگی با روسا و معاونین دانشگاه های علوم پزشکی کشور به منظور بررسی و مدیریت بهتر بحران کرونا خبر داد.
تعداد بازدید:
313
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal