مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1399/09/10
رئیس دبیرخانه اجرایی هیات جذب دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد
وبدا؛ با ابلاغ حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری دکتر محمد رحیمی مدیسه بعنوان رئیس دبیرخانه اجرایی هیات جذب این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این حکم انتصاب، خطاب به دکتر رحیمی آمده است، نظر به ماده 4 دستورالعمل اجرائی جذب و تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و با عنایت به تعهد، سوابق خدمتی و پشتکار جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به سمت رئیس دبیرخانه هیأت اجرائی جذب دانشگاه منصوب می شوید امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امیددر انجام امور محوله مؤفق و مؤید باشید .
همچنین در ادامه متن این ابلاغ، از رئیس دبیرخانه اجرایی هیات جذب دانشگاه خواسته شده است، شناسایی و تعیین نیازهای جذب اعضای هیأت علمی در گروه‎های آموزشی و پژوهشی ، انجام فراخوان عمومی برای جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه را مبنای برنامه ریزی های کاری خود قرار دهد.
برگزاری جلسات هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه و انجام مکاتبات با مرکز امور هیأت علمی وزارت متبوع از دیگر نکاتی است که در ادامه جهت مبنا قرار دادن در برنامه ریزی ها به دکتر رحیمی یادآوری شده است.
تعداد بازدید:
296
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal