مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۴
1399/09/10
روزشمار و شعار هفته اطلاع‌رسانی ایدز اعلام شد
به گزارش وبدا; سید علی درخشان گفت: همه ساله اولین روز ماه دسامبر با عنوان روز جهانی ایدز نامگذاری می‌شود.وبدا; مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعلام روزشمار و شعار هفته اطلاع‌رسانی ایدز خبر داد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: امسال در ایران هفته اطلاع‌رسانی ایدز که متاثر از بیماری کووید_19 است با شعار "همبستگی جهانی، مسؤولیت مشترک" نامگذاری شد.
وی ادامه داد: روزشمار این هفته نیز از سوی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر اداره کنترل ایدز و بیماری‌های آمیزشی اعلام شد، بر اساس این اعلام اولین روز هفته مورخ سه‌شنبه 11 آذرماه با نام افزایش تاب‌آوری سازمانی و افزایش دسترسی به خدمات نامیده شد.
درخشان با اشاره به اینکه دومین روز هفته اطلاع‌رسانی ایدز چهارشنبه 12 آذرماه با عنوان خانواده و اچ آی وی نامگذاری شد، عنوان کرد: پنجشنبه 13 آذرماه به نام رسانه و اچ آی وی، جمعه 14 آذرماه به نام جوانان، نوجوانان و اچ آی وی و شنبه 15 آذرماه نیز با نام مسؤولیت اجتماعی و اچ آی وی نامیده شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: یکشنبه 16 آذرماه با عنوان نقش سازمان‌ها و اچ آی وی و دوشنبه 17 آذرماه نیز با نام نگاه مثبت، زندگی مثبت نامگذاری شدند.
تعداد بازدید:
189
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal