مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/09/12
47 واحد متخلف در چهار شهرستان با وضعیت قرمز کرونایی پلمپ شدند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو هفته اعمال محدودیت‌های کرونایی در کشور 47 مورد متخلف در شهرستان‌های شهرکرد، کیار، بروجن و فارسان پلمپ شدند.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در سی‌امین ستاد استانی کرونا در چهارمحال و بختیاری از ساماندهی 34 تیم نظارتی برای نظارت بر مصوبات و محدودیت‌های ستاد کرونا در استان خبر داد و افزود: طی دو هفته گذشته که محدودیت‌های کرونایی وضع شد 25 هزار بازدید مشترک توسط تیم‌های نظارتی صورت گرفت، 95 پرونده قضایی تشکیل و 47 مورد در شهرستان‌های شهرکرد، کیار، بروجن و فارسان پلمپ شدند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر 430 محله در استان در قالب طرح شهید سلیمانی شناسایی شدند و این تعداد در هفته آینده به 450 محله نیز می‌رسد.
وی عنوان کرد: هم‌اکنون تیم‌های سلامت در 145 محله فعال شده‌اند و مابقی تا پایان آذرماه کار خود را شروع می‌کنند.
جزایری خاطرنشان کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی سه تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی پیش‌بینی شده است و برای اجرای آن نیازمند منابع مالی هستیم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان رعایت محدودیت‌ها طی دو هفته گذشته در ادارات 98 درصد، در بخش تجاری، بازرگانی و خدماتی 95 درصد، در بخش آموزشی 75 درصد، بخش فرهنگی و اجتماعی 90 درصد و در ترددها 75 درصد بوده است.
تعداد بازدید:
219
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal