مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۲۹
1399/09/12
ششمین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری علمی، فرهنگی ، هنری "مقابله و زندگی با کرونا" برگزار شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از تشکیل ششمین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری علمی، فرهنگی ، هنری "مقابله و زندگی با کرونا" خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جلسه در دوازدهمین روز از آذرماه 99 با حضور معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه و اعضای کمیته مرکزی جشنواره تشکیل شد.
به گفته وی، در این جلسه ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته، تعداد آثار واصله به دبیرخانه جشنواره، پیشنهادات اعضای کمیته برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره ارائه شد.
وی تصریح کرد: دکتر صالحی فرد در ابتدای این جلسه بر لزوم ثبت رشادت های کادر بهداشتی و درمانی در جبهه مقابله با کرونا در قالب آثار فاخر و به یادماندنی تاکید نمود.
درخشان گفت: وی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی هر چه گسترده تر برای جلب مشارکت هنرمندان بیشتر برای شرکت در این رویداد علمی، فرهنگی و هنری تاکید نمود.
وی افزود: دکتر صالحی فرد در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی امروزه بشکل یک علم برجسته و بروز محسوب می شود که موفقیت در آن نیازمند ارتقاء سطح دانش و مهارت است، عملکرد روابط عمومی دانشگاه در بحث تعامل و ارتباطات و آموزش و اطلاع رسانی را مطلوب ارزیابی کرد و روابط دانشگاه علوم پزشکی استان را جز روابط عمومی های موفق در سطح کشوری برشمرد.
درخشان گفت: معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه علم و هنر ارتباطات در دنیای امروز حرف اول را می زند از مسئولین و کارشناسان روابط عمومی های واحدهای تابعه دانشگاه خواست، همواره با شناسایی نقاط قوت، ضعف و تهدید های حوزه کاری خود به ارتقاء و پیشرفت این حوزه کمک نمایند.
تعداد بازدید:
297
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal