مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1399/09/13
کسب رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیشنهادات تایید شده دبیر خانه پیشنهادات وزارت بهداشت
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از موفقیت این دانشگاه در کسب رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی در پیشنهادات تایید شده در کل دانشگاه های علوم پزشکی در دبیر خانه پیشنهادات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: با اهدای لوح سپاس از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از زحمات دکتر زهرا ایازی در این راستا تقدیر بعمل آمد.
وی تصریح کرد: در متن این لوح سپاس خطاب به دکتر ایازی آمده است، بی تردید حفظ و ارتقای سطح علمی و معرفتی دانشگاه، این نهاد تمدن ساز و چشمه جوشان امید آینده ایران جز در سایه ایمان، اراده، تلاش و همدلی میسر نخواهد بود.
به پاس همکاری ارزشمند سرکار عالی در اشاعه فرهنگ مشارکت، ساماندهی بررسی و تایید پیشنهادات کارکنان دانشگاه، کارگشایی، ثمر بخش در پیش برد اهداف سازمانی در راستای کسب رتبه سوم دانشگاه در پیشنهادات تایید شده در کل دانشگاه های علوم پزشکی در دبیر خانه پیشنهادات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فلذا از شما فرهیخته گرامی که نهایت تلاش و کوشش خود را در کسب این مقام به کار گرفتید، به مصداق کلام شریف "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل " با درج در پرونده پرسنلی تقدیر می شوید.
امیدواریم با استعانت از الطاف الهی و همکاری ارزنده سرکار عالی بتوانیم گام های موثری در ارتقاء نظام سلامت این خطه شریف و با همدلی و همزبانی در پیشبرد اهداف عالیه آن برداریم.
تعداد بازدید:
2481
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal