مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۴
1399/10/29
آمار کاهشی کرونا نباید موجب سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شود
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مردم باید در رعایت اصول و نکات بهداشتی از هرگونه غفلت و سهل انگاری خودداری کنند.

به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی اظهار داشت: خوشبختانه با همراهی و همدلی مردم استان، زحمات کادر درمان و حمایت فرابخشی از سوی سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، وضعیت با ثباتی درخصوص بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری حاکم است.
وی افزود: البته هشدار‌های نگران‌کننده‌ای درخصوص افزایش تعداد بیماران سرپایی از برخی نقاط کشور به گوش می‌رسد که لزوم توجه و رعایت بیش از پیش اصول بهداشتی از سوی مردم و مسئولین را می طلبد.
دکتر شیرانی اضافه کرد: باید از کوچکترین غفلت و سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی خودداری شود تا علاوه بر رفع خستگی کادر بهداشت و درمان، مردم و جامعه از خسارات روحی، روانی، اجتماعی و اقتصادی ناشی از شیوع این ویروس درامان باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در تشریح آمار جدید بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری در بیست و نهمین روز از دیماه سال 1399 گفت: طی 24 ساعت گذشته 49 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 30 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.
وی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست 3 مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.
دکتر شیرانی ادامه داد: هم اکنون 72 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 48 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی افزود: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید_19 در استان گزارش نشده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همان 734 نفر می‌باشد.
دکتر شیرانی یادآور شد: هم اکنون 11 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
تعداد بازدید:
261
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal