مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1399/12/04
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز مهندس
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و «روز مهندس» را به تمامی تلاشگران این عرصه ، مهندسان متخصص و متعهد، به ویژه مهندسین پرتلاش خانواده بزرگ این دانشگاه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: پنجم اسفندماه، زاد روز دانشمند و مهندس نامدار کشور، خواجه نصیرالدین طوسی و مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است.
وی با بیان اینکه، حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری که بخش عمده توسعه، تجهیز و بازسازی واحدهای مختلف دانشگاه را شامل می شود، مرهون تلاش این قشر فعال و پویا است افزود: مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از توانمندی های خود در عرصه های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: نامگذاری روز پنجم اسفند ماه، روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، شاعر، فیلسوف، فقیه، دانشمند، ریاضی دان و منجم برجسته ایرانی سده هفتم هجری، به عنوان «روز مهندس» خود گواه نقش والای این قشر در توسعه و آبادانی کشور است.
دکتر شیرانی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای یکایک فعالین این عرصه، اظهار امیدواری کرد: با بهره گیری از فناوری های نوین و خلاقانه و همسو با رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای، همواره شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور باشیم.
تعداد بازدید:
356
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal