مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/01/21
اطلاعیه کارگروه اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از انتشار اطلاعیه ای این کارگروه در بیستمین روز از فروردین ماه سال 1400 و اعلام آخرین آمار مربوط به مبتلایان به کرونا و تشریح وضعیت شیوع این بیماری در استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: در متن این اطلاعیه آمده است، طی 24 ساعت گذشته 1322 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 92 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.
به گفته وی، در این اطلاعیه با بیان اینکه تست 463 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 62 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد، آمده است، هم اکنون 342 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 266 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
درخشان افزود: همچنین با ابراز تاسف از اینکه، طی شبانه روز گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید 19 در استان گزارش شده است، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری 830 نفر اعلام شده است.
وی گفت: هم اکنون تعداد بیماران با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد و تحت مراقبت در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان 44 نفر اعلام شده است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همچنین در اطلاعیه بیستمین روز از فروردین ماه 1400 کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا آمده است، از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون تعداد نمونه گیری های انجام شده 89 هزار و 772 مورد و تعداد ابتلایان قطعی به کرونا 30 هزار و 817 نفر اعلام شده است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در ادامه این اطلاعیه وضعیت تمامی شهرستان های استان قرمز اعلام شده است.
به گفته وی، در ادامه این اطلاعیه به تعطیلی مشاغل سطح 2، 3 و 4 به مدت یک هفته و اعمال محدودیت تردد از ساعت 22شب الی 3 بامداد اشاره شده است.
به گفته وی، در ادامه این اطلاعیه با اشاره به زندانی شدن پدران عروس و داماد به دستور دادستان شهرستان لردگان آمده است، از سوی دستگاه قضایی با افرادی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند هیچ گونه مماشاتی نمی‌شود و با متخلفان برخورد قاطع قانونی انجام می‌گیرد.
تعداد بازدید:
216
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal