مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/01/22
عملکرد یکساله دفتر امور بانون دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
وبدا؛ مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در امور بانوان و خانواده ضمن تقدیر از مساعدت و همراهی مسئولین و کارکنان مجموعه در سال گذشته ، تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای تمامی پرسنل به تشریح عملکرد یکساله دفتر امور بانون دانشگاه پرداخت.
به گزارش وبدا؛ دکتر پروانه فتاحی، برگزاری آزمون آنلاین سیری در صحیفه سجادیه ( به مناسبت ماه مبارک رمضان) در اردیبهشت ماه سال 1399 و برگزاری آزمون آنلاین از وصیت نامه حضرت امام (ره) ( ویژه سالگرد حضرت امام ) در خردادماه این سال را از جمله فعالیت های دفتر امور بانوان دانشگاه برشمرد.
به گفته وی، در تیر ماه سال گذشته نیز به مناسبت هفته حجاب و عفاف آزمون آنلاین از کتاب مسئله حجاب شهید مطهری برگزار شد.
دکتر فتاحی، در ادامه به برگزاری آزمون آنلاین از کتاب پرتوی از اسرار نماز از استاد قرائتی ویژه دهه امامت و ولایت در مردادماه 99 اشاره داشت.
وی، برگزاری آزمون آنلاین از کتاب انسان در جستجوی معنا به مناسبت هفته سلامت بانوان، مشارکت و همکاری با کمیته مطالعات تحقیقات سلامت زنان دانشگاه در برگزاری برنامه های هفته سلامت بانوان، دیدار با خانواده شهیده مدافع سلامت مرحومه پریسا رفیعی با حضور خانم جلیل پور مدیر کل امور بانوان استانداری در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن را از دیگر فعالیت های دفتر امور بانوان دانشگاه در مهر ماه 99 برشمرد.
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در امور بانوان و خانواده در ادامه از برگزاری آزمون آنلاین کتاب فرهنگ فاطمیه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن خبر داد و افزود: همچنین به مناسبت هفته زن، وبینار آموزشی با سخنرانی دکتر احمد کرمی (روانپزشک) با عنوان مدیریت شرایط کرونائی در فرزندان در بهمن ماه 99 برگزار شد.
وی، برگزاری وبینار آموزشی به مناسبت هفته زن با سخنرانی آقای دکتر عزیزی ( روانشناس ) با موضوع ((مدیریت فضای مجازی در شرایط کرونائی)) را از دیگر فعالیت های این دفتر در بهمن ماه 99 برشمرد.
دکتر فتاحی، برگزاری مراسم به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س‌)با سخنرانی حاج آقا صغیرا و مراسم مولودی خوانی در نماز خانه ستاد و تقدیر از 10 نفر از بانوان نمونه دانشگاه از معاونتهای مختلف، صدور تقدیر نامه جهت رابطین فعال امور بانوان در واحدهای مختلف با امضاء ریاست محترم و معاونت محترم توسعه دانشگاه و برگزاری مراسم به مناسبتهای مختلف در واحدهای محیطی توسط رابطین فعال امور بانوان از جمله شبکه اردل - دانشکده دندانپزشکی - کلینیک امام علی (ع) و شبکه شهرکرد و.... از دیگر فعالیت های اجرایی دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال 1399 بشمار می رود.
تعداد بازدید:
426
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal