مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/01/24
رشد بی سابقه آمار بیماران بستری مشکوک و مبتلا به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 تاکنون این تعداد بیمار بستری با علایم مشکوک به بیماری کرونا و مبتلای قطعی به این بیماری در استان به ثبت نرسیده بود.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: این درحالی است، که ظرفیت تخت های بیمارستانی مراکز درمانی استان به سرعت در حال تکمیل شدن است.
وی، در ادامه به تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری منحوس کرونا در بیست و چهارمین روز از فروردین ماه 1400 در چهارمحال و بختیاری پرداخت و افزود: طی 24 ساعت گذشته 1352 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند.
وی تصریح کرد: این تعداد 148 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
دکتر شیرانی گفت: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 482 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 80 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
وی ادامه داد: هم اکنون 483 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 384 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ابراز تاسف از اینکه در شبانه روز گذشته 4 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست دادند افزود: با ثبت موارد جدید، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان به 845 نفر رسید.
دکتر شیرانی در پایان تعداد بیمارانی که هم اکنون با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند را 55 نفر اعلام کرد.
تعداد بازدید:
162
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal