مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1400/01/24
اعلام مصوبات جدید ستاد کرونا در چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ سی و هفتمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری با محوریت تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان و اتخاذ تصمیمات و محدودیت های جدید برای کنترل و مهار موج چهارم شیوع این بیماری منحوس در محل سالن اجتماعات شهید مردانی استانداری برگزار گردید.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد در این نشست گفت: به علت تشدید شیوع بیماری و خطرات ناشی از آن، تصمیماتی مبنی بر اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های جدید در سطح استان اتخاذ گردید.
وی افزود: بر این اساس طی 10 روز آینده، اصناف به غیر از گروه شغلی شماره 1 عموماً در سطح استان تعطیل هستند.
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان (به جز بازرسی‌ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری) با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند داشت.
وی اضافه کرد: صنوف تعمیراتی شامل موبایل و لوازم خانگی نیز در این مدت به صورت شیفت بندی و با یک سوم ظرفیت در استان فعالیت می‌کنند.
وی با تاکید بر خودداری مردم از مراجعه غیرضروری به بانک ها خاطرنشان کرد: بانک‌ها نیز تا 10 روز آینده، خدمات بانکی را با یک سوم پرسنل ارائه خواهند کرد.
دکتر شیرانی یادآور شد: اکیپ‌های نظامی و انتظامی مسئول نظارت بر رعایت و اعمال مصوبات ستاد کرونا در استان هستند و در صورت کمبود نیرو، بسیج و سپاه پاسداران با تشکیل تیم‌های نظارتی به صورت دقیق و با اعمال جدی قانون در این زمینه یاریگر خواهد بود.
وی ادامه داد: فرمانداران و اکیپ های بازرسی روزانه نتیجه بازرسی‌ها را جهت بررسی روند اجرای مصوبات و نحوه برخورد با متخلفین به استانداری ارائه خواهند کرد.
وی در پایان با بیان اینکه هم اینک دو سوم ظزفیت بیمارستان های استان مملو از بیمار است گفت: در صورتی که روند صعودی شیوع بیماری در استان کنترل نشود امکان استفاده از نقاهتگاه در استان وجود دارد.
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد از مردم خواست؛ با رعایت بیشتر اصول بهداشتی در مدیریت و کنترل بیماری برای جلوگیری از شیوع و مهار این ویروس منحوس یاری‌گر باشند.
تعداد بازدید:
178
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal