مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۴
1400/01/24
ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی
وبدا؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی را تبریک گفت.


به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام دکتر محمد حسین صغیرا در این پیام با اشاره به حدیث " شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ُ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ" گفت: این حدیث برگرفته از بحارالأنوار، رمضان را اینگونه تعریف میکند " ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است که خداوند در آن حسنات را مى‏افزاید و گناهان را پاک مى‏کند و آن ماه برکت است "
وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن ، ماه رحمت و عنایت پروردگار عالم ، ماه میزبانی خدای مهربان از بندگان و ماه عبودیت و بندگی است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه اضافه کرد: رمضان ماهی است که ساعاتش بهترین ساعات و شبهایش بهترین شبها و روزهایش بهترین روزهای سال است. وی با اشاره به تعبیر پیامبر اکرم (ص) "انفاسکم فیه تسبیح" گفت: نفس های شما در این ماه تسبیح خدا است. ماهی است که قرائت یک آیه قرآن در آن به ارزش ثواب ختم قرآن در بقیه ماه ها ی سال است.
حجت الاسلام صغیرا خاطرنشان کرد: پروردگار عالم در این ماه بندگان خود را به ضیافت خودش دعوت نموده و با مواهب بی نهایتش و با رحمت واسعه خودش از مهمانان پذیرایی می کند.
وی ادامه داد: رحمت، برکت و مغفرت الهی در این ماه بر سر مردم و بندگان الهی ریزش می کند و عشق ملکوتی و انس معبود را در دل عاشقان متبلور می کند.
وی افزود: اینجانب حلول ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را بر تمامی مسلمانان بالاخص پرسنل خدوم و تلاشگر دانشگاه علوم پزشکی و دانشجویان گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
حجت الاسلام صغیرا در پایان ابراز امیدواری کرد: با عمل به دستورات دین و توجه به قرآن کریم، رضایت خدای تعالی و ولیش حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا فداه را جلب نموده و با تهذیب و پاکسازی روح در سحر های این ماه مبارک، لذت مناجات با حضرت حق را در قلب و جان خود ایجاد نمائیم.
تعداد بازدید:
256
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal