مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1400/01/25
فراخوان دانشگاه علوم پزشکی چهار محال و بختیاری جهت بکارگیری نیروی پرستار در قالب قرارداد 89 روزه

وبدا؛ معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان چهار محال و بختیاری گفت: این دانشگاه با توجه به موج چهارم بیماری کووید 19جهت تکمیل کادر پرستاری بخشهای درگیر با بیماری کرونا از کلیه دارندگان مدرک دانشگاهی رشته پرستاری که دارای گواهی پایان خدمت قانون پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از طرح باشند دعوت به همکاری می نماید .
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد با اعلام این خبر افزود: علاقمندان می توانند از تاریخ 26فروردین 1400 ضمن مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.skums.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: با 150 نفر از داوطلبان بصورت 89 روزه در قالب قانون کار صرفاً جهت خدمت در بخشهای بیماران کرونایی بیمارستانهای مراکز آموزشی درمانی آیت اله کاشانی و هاجر (س) شهرکرد، بیمارستان های فارسان، لردگان، بروجن، اردل و ناغان قرارداد منعقد خواهد شد.
به گفته وی، از این تعداد، 30 نفر در مرکز آموزشی درمانی آیت اله کاشانی
، 45 نفر در مرکز آموزشی درمانی هاجر (س)شهرکرد، 20 نفر در بیمارستان فارسان، 25 در بیمارستان لردگان، 20 نفر در بیمارستان بروجن، 5 نفر در بیمارستان اردل و 5 نفر در بیمارستان ناغان بکارگیری خواهند شد.
دکتر صالحی فرد در ادامه متذکر شد، این بکارگیری هیچگونه رابطه استخدامی بین داوطلب و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ایجاد نخواهد کرد و تمدید یا استمرار خدمت نیروهای بکارگیری شده از این طریق طبق نظر و به صلاحدید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خواهد بود و هیچگونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی کند.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: داوطلبان ثبت نام خود را بصورت اینترنتی انجام دهند و از هرگونه مراجعه حضوری و برقراری تماس با دانشگاه و واحدهای تابعه جداً خودداری نمایند. بدیهی است پس از بررسی مدارک، جهت انعقاد قرارداد 89 روزه با داوطلبان تماس حاصل خواهد شد.
معاون توسعه دانشگاه گفت: همچنین انعقاد قرارداد 89 روزه بر اساس اولویت ثبت نامی انجام خواهد شد و تا بر طرف شدن نیاز دانشگاه حداکثر در سقف تعداد مندرج در آگهی ادامه خواهد یافت.
تعداد بازدید:
825
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:18
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal