مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1400/07/21
اعلام حمایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های حوزه سلامت استان

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم مشارکت سایر دستگاه ها، ارگان ها و سازمان های مردم نهاد در تامین و حفظ سلامت جامعه، برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت اعلام آمادگی نمود.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در آئین افتتاح درمانگاه عمومی خیری فروغی در شهرکرد با بیان اینکه، سیستم بهداشت و درمان در چهار حوزه بهداشت، اورژانس پیش بیمارستانی، درمان بازتوانی و مددکاری فعالیت دارد افزود: خوشبختانه ایران در بخش بهداشت و مراقبت جزو کشورهای اول دنیا در ارائه خدمات محسوب می‌شود، شبکه بهداشت در تمامی نقاط کشور حتی مناطق صعب‌العبور و عشایری نیز در دسترس مردم و با کمترین هزینه پرداختی توسط دریافت‌کننده خدمات قرار دارد.
دکتر شیرانی ادامه داد: در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی و درمان نیز در چندین سال اخیر به‌علت افزایش تجهیزات و نیروی انسانی در رده کشورهای پیشرفته دنیا قرار داریم.
وی، از دلایل وجود نارضایتی در حوزه درمان به ضعف در فیزیک ساختمانی و نبود تکریم بین ارائه‌دهنده خدمت و ارباب رجوع اشاره داشت و افزود: در بسیاری از کشورهای پیشرفته بخشی از خدمات توسط آژانس‌ها و بصورت موازی با خدمات درمانی انجام می‌شود و همین امر موجب افزایش رضایت دریافت کنندگان خدمات می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه، کشور در حوزه بازتوانی و مددکاری برای بیماران دچار ضعف‌های بسیار است یادآور شد، بسیاری از بیماران پس از اتمام فرآیند درمان نیازمند دریافت خدمات در حوزه بازتوانی و مددکاری هستند که هیچ ارگانی مسئولیت این مهم را بر عهده نگرفته است.
وی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی از ورود بخش خصوصی و سمن‌ها به حوزه بهداشت و درمان استقبال می‌کند.
گفتنی است، درمانگاه عمومی فروغی در هشت طبقه شامل دو طبقه پارکینگ و شش طبقه بخش درمانی با زیربنای 3200 مترمربع مجهز به آزمایشگاه و 40 مطب اختصاصی در نوزدهمین روز از مهرماه جاری با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولان در شهرکرد افتتاح شد.
تعداد بازدید:
226
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal