مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/07/21
انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین این دانشگاه و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر زهرا لری گوئینی با اعلام این خبر افزود: تفاهم نامه همکاری در حوزه گردشگری و درمان با نیازسنجی فعالیت های مشترک آموزشی، پژوهشی و فناوری ، نرم افزاری جهت فراهم آوری زیر ساخت های مورد نیاز توسعه پایدار گردشگری سلامت در نوزدهمین روز از مهرماه 1400 به امضای دکتر مجید شیرانی و مهندس مهرداد جوادی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان رسید.
وی تصریح کرد: در جلسه که به منظور انعقاد این تفاهم نامه در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دکتر شیرانی تشکیل شد، دکتر شیرانی شهرکرد با بیان اینکه، سیستم بهداشت و درمان در چهار حوزه بهداشت، اورژانس پیش بیمارستانی، درمان بازتوانی و مددکاری فعالیت دارد افزود: خوشبختانه ایران در بخش بهداشت و مراقبت جزو کشورهای اول دنیا در ارائه خدمات محسوب می‌شود، شبکه بهداشت در تمامی نقاط کشور حتی مناطق صعب‌العبور و عشایری نیز در دسترس مردم و با کمترین هزینه پرداختی توسط دریافت‌کننده خدمات قرار دارد.
دکتر لری گوئینی گفت: دکتر شیرانی ادامه داد: در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی و درمان نیز در چندین سال اخیر به‌علت افزایش تجهیزات و نیروی انسانی در رده کشورهای پیشرفته دنیا قرار داریم.
به گفته وی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از دلایل وجود نارضایتی در حوزه درمان به ضعف در فیزیک ساختمانی و نبود تکریم بین ارائه‌دهنده خدمت و ارباب رجوع اشاره داشت و افزود: در بسیاری از کشورهای پیشرفته بخشی از خدمات توسط آژانس‌ها و بصورت موازی با خدمات درمانی انجام می‌شود و همین امر موجب افزایش رضایت دریافت کنندگان خدمات می شود.
دکتر لری گوئینی افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه، کشور در حوزه بازتوانی و مددکاری برای بیماران دچار ضعف‌های بسیار است یادآور شد، بسیاری از بیماران پس از اتمام فرآیند درمان نیازمند دریافت خدمات در حوزه بازتوانی و مددکاری هستند که هیچ ارگانی مسئولیت این مهم را بر عهده نگرفته است.
وی گفت: همچنین در این نشست اظهار امیدواری شد، با برنامه ریزی و همکاری دو جانبه بین دو مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و ادره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بتوان در جهت با توسعه پایدار گردشگری سلامت گام های موثر برداشت.
تعداد بازدید:
297
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal