مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/07/25
آیین اختتامیه بیمارستان صحرایی در مرکز آموزشی، درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد برگزار شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری آیین اختتامیه بیمارستان صحرایی با حضور ریاست، معاونین توسعه و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان، ریاست و جمعی از مدیران و کادر درمان مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این آیین در بیست و دومین روز از مهرماه 1400 به پاس تقدیر از خدمات ارزنده و جانفشانی های مدافعان سلامت در جبهه مقابله با کرونا و عوامل اجرایی برپایی بیمارستان صحرایی برگزار شد.
به گفته وی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و تقدیر از زحمات کادر درمان و کسانی که داوطلبانه در مدت برپایی بیمارستان همکاری داشتند، تلاش برای ارایه خدمت به بیماران و غلبه بر بیماری منحوس کرونا در این بیمارستان صحرایی را نمونه عینی از همبستگی و اتحاد و همدلی همگانی برای غلبه بر مشکلات دانست.
درخشان گفت: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در ادامه اظهار داشت: بیمارستان صحرایی از 11مردادماه لغایت 21 مهرماه 1400 و به مدت 72 روز بصورت شبانه روزی به بیماران کرونایی خدمت ارائه نمود.
وی تصریح کرد: به گفته دکتر رحمانی، طی این مدت یک هزار و 771 بیمار به این بیمارستان مراجعه و تحت درمان قرار گرفت.
درخشان گفت: وی همچنین از تزریق 10 هزار و 140 دارو و ارائه 40 هزار خدمت درمانی در این بیمارستان صحرایی خبر داد و افزود: در این مدت 50 نفر از کادر درمان بطور مستمر و داوطلبانه در این بیمارستان ارائه خدمت نمودند.
وی افزود: وی یاد آور شد، در مدت شیوع بیماری کرونا 6 بخش از مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد و مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) شهرکرد با تمام ظرفیت به بیماران مبتلا به کرونا خدمت ارائه نمودند.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دکتر رحمانی در ادامه با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در 8 ساعت و شکسته شدن رکورد برپایی بیمارستان صحرایی با همت مدیریت و تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی استان اظهار داشت: امیدوار هستیم به نحو شایسته از خدمات مدافعان سلامت بویژه عوامل اجرایی و کادر درمانی ارائه دهنده خدمات در بیمارستان صحرایی به نحو شایسته تقدیر بعمل آید.
تعداد بازدید:
316
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal