مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/08/01
انجام بیش از 232 هزار نمونه pcr در چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری ازانجام 232 هزار و 963 مورد نمونه pcr از آغاز شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد.
به گزارش وبدا، دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در تشریح آمار جدید بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری در سی اُمین روز از مهرماه سال 1400 اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 734 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 67 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
وی افزود: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 131 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 26 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
دکتر شیرانی ادامه داد: هم اکنون 261 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 215 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی اظهارداشت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری 1640 نفر می‌باشد.
دکتر شیرانی گفت: هم اکنون 34 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
وی اضافه کرد: هم اکنون شهرستان‌های اردل، بن، سامان، کوهرنگ و خانمیرزا به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت زرد و وضعیت شهرستان‌های بروجن، شهرکرد، فارسان، کیار و لردگان نارنجی است.
دکتر شیرانی در پایان تعداد کل موارد مثبت ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در استان را 82 هزار و 171 نفر اعلام کرد.
تعداد بازدید:
147
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal