مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1400/08/03
از ورود کارمندانی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن کووید 19 اقدام نکرده اند ممانعت بعمل خواهد آمد

وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از ابلاغ نحوه اجرای بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر ممانعت از ورود کارمندانی که تاکنون هیچ یک از دو نوبت واکسن کووید 19 را دریافت نکرده اند، طی نامه ای به معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و ادارات کل استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در گفتگوی بخش خبری 20 صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به فراهم شدن مقدمات اجرای این مصوبه در استان اظهار داشت: آن دسته از کارمندانی که واکسن کرونا را از تزریق نموده اند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و یا vcrsalamat.gov.ir می توانند کارت واکسن خود را پیرینت و یا اینکه در گوشی همراه خود نگهداری و ذخیره نمایند.
وی تصریح کرد: صحت QR کد توسط حراست و کارگزینی ادارات راستی آزمایی خواهد شد.
جزایری در ادامه از مسئولین استان خواست بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ورود کسانی که حداقل یک نوبت واکسن خود را تاکنون دریافت نکرده مگر افرادی که مجوز و دستور پزشکی دارند ممانعت بعمل آورند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همچنین از الزامی بودن نصب کپی کارت دیجیتال توسط اصناف در محل جهت رویت بازرسین خبر داد و افزود: از فعالیت اصنافی که نسبت به نصب کارت در محل اقدام نکرده اند جلوگیری بعمل خواهد آمد.
جزایری با بیان اینکه تاکنون حدود 72 درصد از دانش آموزان واجد شرایط نوبت اول واکسن کووید 19 را دریافت نموده اند اظهار داشت: مقدمات بازگشایی مدارس و کلاس ها انجام شده است.
وی یادآور شد، در بررسی های بعمل آمده برای علت یابی عدم مراجعه برخی دانش آموزان برای دریافت واکسن، والدین این دانش آموزان نیز تاکنون برای تزریق واکسن اقدام ننموده اند، لذا از این عزیزان درخواست می شود فردا که پایگاه ها فعال هستند مراجعه و تزریق واکسن را حتی یک ساعت به تاخیر نیندازند چرا که ما در وضعیت هشدار قرار گرفته ایم.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: این استان جز 10 استان هایی است که به علت کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، بروز بیماری کرونا در آن بالا رفته است.
جزایری از مردم و مسئولین استان خواست، رعایت پروتکل های بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
به گفته وی، برخی شهرستان های استان، همجوار شهرستان هایی از استان های دیگر هستند که در وضعیت هشدار قرار گرفته و این می تواند زنگ خطر برای استان باشد.
وی افزود: در هفته گذشته، از 23 مورد مرگ ناشی از کرونا هیچ یک، حتی یک نوبت واکسن کرونا را تزریق نکرده اند که این امر تاثیر واکسن را نشان می دهد.
وی تصریح کرد: 76 درصد مردم استان یک نوبت و 49 درصد هر دو نوبت واکسن کووید 19 را دریافت نموده اند.
وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان فارسان از واکسیناسیون پس از فراخوان از طریق بخش خبری 20 صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، از مسئولین، مدیر شبکه و فرماندار شهرستان بروجن جهت اقناع سازی و تشویق و ترغیب بیشتر مردم برای تزریق واکسن دعوت نمود تا در هفته پیش رو استقبال بیشتری برای انجام واکسیناسیون کووید 19 در این شهرستان را شاهد باشیم.
تعداد بازدید:
268
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal