مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1401/04/25
جهادتبیین و امیدآفرینی یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها


وبدا؛ استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی یکی از پرچم‌داران و رزمندگان خط مقدم جهاد تبیین هستند گفت: یکی از وظایف روابط عمومی‌ها جهاد تبیین و امیدآفرینی است.
به گزارش وبدا، آقای حیدری در همایش تجلیل از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت دهه ولایت و امامت و تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: فعالان روابط‌عمومی در دوران شیوع ویروس کرونا با اقناع‌سازی و اطلاع‌رسانی به موقع و گسترده میان مردم، نقش مهمی را در مهار این ویروس ایفا کردند.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نیز با اقناع‌سازی و فرهنگ سازی امام خمینی (ره) در جامعه رقم خورد.
حیدری اضافه کرد: با آغاز فعالیت دولت سیزدهم بارقه‌های امید بین مردم ایجاد شد که همه باید تلاش کنند این بارقه امید عمق بخشی داشته باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دشمن با جنگ نرم به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان و مردم و انقلاب و یاس و ناامیدی در جامعه است.
وی ادامه داد: توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جهاد تبیین راه مقابله با جنگ نرم دشمن و ایستادگی برابر جریان مایوس‌سازی آنان است.
حیدری گفت: روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه در جهاد تبیین به‌عنوان رزمندگان خط مقدم هستند که امید را به جامعه تزریق می‌کنند.
وی یادآور شد: تمامی طرح‌ها باید پیوست فرهنگی و رسانه‌ای داشته باشد و این پیوسته‌ها باید از سوی روابط‌عمومی‌ها تهیه و تدوین شود.
حیدری افزود: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه روشنگری می‌توانند تحول کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشدند.
وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت ها و تبلیغات محیطی و فضای مجازی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی را ضروری دانست.
حیدری تاکید کرد: شورای روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و روابط‌عمومی استانداری بر عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی نظارت و نتیجه آن را ارائه کنند.
وی یادآور شد: ضعف‌های روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی و راهکار‌های رفع مشکلات کنونی با تدوین راهبرد و دستورالعمل تهیه شود.
حیدری با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی، وحدت، همدلی، هم‌فکری و خرد جمعی برای پیش‌بُرد امور گفت: سفر اخیر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیأت دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری، مسائل استان به عدالت مطرح و چالش‌ها به‌طور دقیق بیان شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام به‌منظور ایجاد تحول اقتصادی بر مبنای تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در این سفر مورد توجه قرار گرفت.
وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها اطلاع‌رسانی هنرمندانه اقدامات نظام به شیوه‌های نوین را در دستور کار قرار دهند گفت: تکریم ارباب‌رجوع، برگزاری جلسات در ساعت‌های غیراداری، اجرای برنامه‌های فرهنگی، اقامه نماز جماعت اول وقت، امر به معروف و نهی از منکر، زیباسازی مساجد اداری و فضاسازی‌های فرهنگی مورد توجه باشد.
تعداد بازدید:
211
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal