مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1401/04/25
مشارکت روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و کنترل بیماری کرونا قابل تقدیر است


وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت کلیه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم برای کنترل بیماری کرونا قابل تقدیر است.
به گزارش وبدا، دکتر خالدی فر در آیین تقدیر و تجلیل از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: روابط عمومی ها به عنوان گوش شنوا، زبان گویا و چشم بینای یک اداره و سازمان، نقش کلیدی و بسیار مهمی در اداره امور و همچنین بهینه سازی خدمات به مردم دارند.
وی افزود: امروزه در کنار عصر نانو و ... "عصر ارتباطات" از سوی اندیشمندان مورد تاکید است چراکه افکار عمومی برای همه بسیار مهم و تاثیرگذار است.
دکتر خالدی فر اضافه کرد: روابط عمومی ها باید بصورت هنرمندانه و با ایجاد ارتباط قوی، واقعیت ها را به نحو احسن و امیدوارانه منتقل کنند.
وی ادامه داد: به دنبال سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری،انتظار می رود روند جذب اعتبارات، پیشرفت پروژه ها و اثربخشی آن ها به خوبی منعکس شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از اختصاص اولین دستگاه سیتی آنژیوگرافی زیمنس 256 اسلایس به این استان خبر داد و گفت: این دستگاه یکی از پیشرفته ترین دستگاه های عکس برداری از قلب و عروق و مغز و اندام های داخلی بدن با 20 برابر دقت بیشتر نسبت به دستگاه های قدیمی است.
وی تصریح کرد: پیش بینی شده 4 دستگاه ام.آر.آی و یک دستگاه سیتی آنژیوگرافی دیگر به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یابد.
دکتر خالدی فر از کلیه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان که در اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و اقناع سازی مردم در جهت کنترل بیماری کرونا یاری گر بودند قدردانی کرد.
وی روحیه جهادی استاندار محترم چهارمحال و بختیاری برای پیشبرد اهداف را ستودنی دانست و گفت: تلاش های استاندار برای رفع مطالبات دانشگاه علوم پزشکی در همه زمینه ها قابل تقدیر است.
تعداد بازدید:
192
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal