مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۲۸
1401/04/28
مطالبات پزشکان و معوقات کارانه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به زودی پرداخت می شود
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از پرداخت مطالبات پزشکان و معوقات کارانه ها تا خردادماه امسال، در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش وبدا، دکتر خالدی‌فر سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نشست شورای مدیران گفت: به دنبال پیگیری ها و رأی زنی های صورت گرفته، پرداخت مطالبات پزشکان و پرسنل دانشگاه به زودی انجام می‌شود.
وی با تاکید بر تعامل بین مدیران و احترام به مافوق و زیرمجموعه افزود: باتوجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا، راه‌اندازی کلینیک های سرپایی تنفسی در بیمارستانهای منتخب استان در اولویت قرار دارد.
دکتر خالدی فر اضافه کرد: کلیه بیمارستان‌ های استان به منظور هرگونه افزایش مراجعات بیماران مبتلابه کرونا در وضعیت آماده باش قرار گیرند، در این راستا تمهیدات لازم درخصوص تجهیزات و دپو دارو اتخاذ گردد.
وی بر تداوم فعالیت مستمر مراکز واکسیناسیون در همه شهرستان ها تاکید کرد و گفت: مکانها و مراکز تزریق واکسن کرونا در شهرستان‌های 10 گانه استان اطلاع‌رسانی شود.
دکتر خالدی فر ادامه داد: همواره صرفه جویی در هزینه ها و بیت المال مورد تاکید است.
وی درخصوص اجرای طرح مرکزی ساماندهی دارو نیز تصریح کرد: همکاری و تعامل بین بخشی درراستای اجرای طرح دارویار الزامی است، در این طرح با انتقال یارانه دارو از طریق بیمه ها به مردم، اقلام بیشتری از دارو زیر چتر حمایت بیمه قرار می‌گیرد و قیمت دارو به سمت واقعی شدن می‌رود.
در این راستا نظارت ها بصورت مستمر و شبانه روزی تشدید میشود
وی خاطرنشان کرد: مسئولین زیر مجموعه دانشگاه باید بصورت حضوری و میدانی از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی و برطرف کنند.
تعداد بازدید:
387
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:9
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal