مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1401/04/28
نشست شورای مدیران دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد برگزار شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری نشست شورای مدیران این دانشگاه با حضور دکتر خالدی‌‌ فر سرپرست دانشگاه، معاونین، رییس سازمان نظام پزشکی استان، رؤسای دانشکده ها، مراکز تحقیقاتی، رؤسای شبکه ها، بیمارستان ها و مدیران ستادی و مراکز تابعه خبر داد.
به گزارش وبدا، سید علی درخشان در تشریح این خبر اظهار داشت: در بیست و ششمین روز از تیرماه 1401 نشست شورای مدیران دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد در سالن اجتماعات ابن سینا مجتمع آموزشی رحمتیه برگزار گردید.
وی افزود: به مناسبت عید سعید غدیرخم، پرچم حرم مطهر بارگاه حضرت امیرالمومنین علی(ع) نشست شورای مدیران دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد را متبرک کرد .
دکتر خالدی‌‌ فر سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد این اتفاق معنوی در استانه عید سعید غدیرخم را از افتخاراتی عنوان کرد که به لطف خداوند متعال به شیعیان امیرالمومنین(ع) اعطا شده است.
وی با گرامیداشت دهه ولایت و امامت گفت: عید غدیرخم عیدی ست که خداوند بر بندگانش منت نهاد و نعمت را بر مومنانش تمام کرد.
در نشست شورای مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آقای رحیمی سرپرست معاونت توسعه دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر روغنی رئیس سازمان نظام پزشکی استان، دکتر محمدی سرپرست معاونت غذا و دارو، دکتر اصغر زاد مدیر کل بیمه سلامت استان، دکترخسروی سرپرست معاونت درمان، دکتر احمدی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و رییس مرکز بهداشت استان و جمعی از مدیران به ایراد سخن پرداختند.
آقای رحیمی سرپرست محترم معاونت توسعه دانشگاه در این نشست بر نظم، دقت و انضباط کاری تاکید کرد و گفت: همدلی، هماهنگی، نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده در پیشبرد اهداف الزامی است، همچنین اسناد هزینه های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی باید به موقع تهیه گردد.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تبریک اعیاد گفت: پاک دامنی و تقویت اعتقادات دینی و اسلامی علاوه بر زندگی فردی در اجتماع نیز اثرگذار است، فرد گناه‌کار ابتدا خود متضرر خواهد شد و سپس جامعه را آلوده می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) در آستانه عید غدیرخم گفت: پرهیز از تزویر و شرح صدر از ویژگی های مهم و الزامی برای مدیران است و باید در همه عرصه های فردی، خانوادگی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد چراکه جامعه را از هلاکت نجات می‌دهد.
دکتر روغنی رئیس سازمان نظام پزشکی استان ضمن عرض خسته نباشید در پی فعالیت های سرپرست دانشگاه گفت: در حال حاضر دکتر خالدی فر به همراه تیم تشکیل شده بصورت شبانه روزی در حال تلاشند تا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بحث های مختلف ارائه خدمات به مردم و پرسنل ارتقاء یابد.
وی از کلیه مدیران وکارکنان دانشگاه خواست، هم پای دکتر خالدی فر پیش روند و با همان سرعت در جهت نیل به اهداف حرکت کنند.
دکتر محمدی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه نیز گفت: قیمت دارو ها در بخش دولتی و بیمارستان های استان بروز می‌شود، در بخش خصوصی نیز 70 تا 80 درصد قیمت داروها بروز شده است.
وی افزود: هم اکنون 256 میلیارد تومان برای دارو و 84 میلیارد و 300 میلیون تومان در تجهیزات پزشکی بدهی وجود دارد.
دکتر اصغرزاد مدیرکل بیمه سلامت استان درخصوص عملکرد این اداره کل درجهت اجرای طرح دارویار گفت: هم اکنون از جمعیت حدود 950 هزار نفری استان بیش از 60 درصد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه سه دهک اول جامعه از سوی دولت بصورت رایگان بیمه شده‌اند افزود: در اجرای طرح دارویار، هزینه دارو مستقیم به مردم پرداخت می‌شود و هزینه اضافی متحمل افراد نمی‌شود.
دکتر اصغرزاده اضافه کرد: در این راستا و در جهت حمایت ازبیماران، 366 قلم دارو به لیست تحت پوشش بیمه سلامت اضافه شد.
وی تصریح کرد: با اجرای طرح دارویار، طی هفته گذشته میزان نسخه نویسی 62 درصد افزایش یافت که نشان می دهد با اجرای این طرح مردم بیشتر با تجویز پزشک دارو مصرف می کنند و از داروهای خودسرانه جلوگیری می کنند.
دکتر اصغرزاد خاطرنشان کرد: درراستای اجرای طرح جوانی جمعیت افراد زیر 49 سال تا سه بار در سال می‌توانند به صورت رایگان تحت درمان ناباروری قرار گیرند.  
وی با اشاره به اینکه دفاتر پیشخوان بازوهای اجرایی و نظارتی بیمه سلامت هستند افزود: 48دفتر پیشخوان در شهرستان های استان با انعقاد قرارداد همکاری با بیمه سلامت، امور مربوط به ارباب رجوعان را انجام می دهند.
دکتر اصغرزاد میزان هزینه خرید خدمت در سال 1400 را 400 میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون نیز 140 میلیون تومان به موسسات پرداخت شده است.
دکترخسروی سرپرست معاونت درمان دانشگاه گفت: طی یک ماه اخیر با پیگری های سرپرست محترم دانشگاه بسیاری از بدهی ها و چالش‌های مالی ازجمله پرداخت حقوق پزشکان و معوقات کارانه ها تا پایان خرداد ماه، به‌زودی پرداخت میگردد.
دکتر احمدی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و رییس مرکز بهداشت استان گفت: هم اکنون شیوع بیماری کرونا روند صعودی دارد، در شرایط کنونی نباید از بیماری های وبا، کریمه کنگو و بیماری های غیرواگیر غافل شد.
وی افزود: پویش واکسیناسیون دز یادآور به مدت دو هفته در استان در حال اجراست.
دکتر احمدی اضافه کرد: نظارت ، پایش و ارزیابی ها بصورت جدی تر و کیفی تر انجام می شود.
وی ادامه داد: تا هفته اول مردادماه 1401 سند تقویت شبکه بهداشت هر شهرستان در راستای افزایش مسئولیت پذیری، پاسخگویی و پیگیری جدی امور تدوین می گردد.
تعداد بازدید:
279
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal