مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1401/04/30
چه کسانی در معرض خطر ابتلاء شدید به بیماری کرونا قراردارند؟

وبدا؛ سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون سیر صعودی شیوع و ابتلا به بیماری کرونا در کشور و به دنبال ان در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، از این رو رعایت جدی و دقیق شیوه نامه های بهداشتی الزامی است.

به گزارش وبدا؛ دکتر احمدی رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در گفتگوی خبری زنده تلویزیونی شبکه جهانبین اظهار داشت: هم اکنون شیوع بیماری کرونا روند صعودی دارد و کسانی که دو یا چند بیماری غیرواگیر دارند، افراد بالای 50 سال سن، افرادی که 4 نوبت واکسیناسیون را ناقص انجام داده اند و افرادی که بیش از 6 ماه از آخرین دز واکسن کرونایشان گذشته است، در معرض شدید بیماری ابتلا به بیماری قرار دارند.

وی افزود: چنانچه مردم بصورت جدی موازین بهداشتی را رعایت نکنند، پیش بینی می شود موارد فوتی طی 4هفته آینده به شدت افزایش یابد.

دکتر احمدی با تاکید بر پرهیز از عادی انگاری در رعایت بهداشت اضافه کرد: تکمیل 4 نوبت واکسیناسیون و استفاده از ماسک بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون هشدار و اعلام وضعیت خطر انتشار بیماری برای همه بصورت جدی است و مردم باید به این مسئله توجه کنند.

دکتر احمدی در پایان از مردم خواست با شرکت در پویش استانی تزریق دز یادآور واکسن کرونا نسبت به تکمیل نوبت های واکسیناسیون خود اقدام کنند و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را جدی بگیرند.
تعداد بازدید:
280
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal