مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1401/05/07
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم را تسلیت گفت
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم را به عموم مردم شرف استان بویژه جامعه دانشگاهیان و فرهیختگان عرصه علم و دانش تسلیت گفت.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است؛ بار دیگر بانگ قافله ایثار و شهادت به قافله‌سالاری سیدالشهداء (ع) به گوش می‌رسد و ماه غم و اندوه شهادت امام حسین(ع) و یاران و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت فرا رسید.
در بخش دیگری از این پیام، دکتر خالدی فر از ماه محرم به عنوان، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت یاد کرده و آورده است، واقعه عاشورا  یک دانشگاه، یک مکتب و یک بینش و فرصتی ارزشمند برای آموختن مهم‌ترین درس ذلت گریزی، ستم‌ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اسلامی‌است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در ادامه ضمن آرزوی قبولی عزاداری های همه عاشقان و عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) ، با توجه به افزایش شیوع بیماری کووید 19 از شهروندان گرامی خواسته است، اصول پیشگیرانه و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام شرکت در مراسم و تجمعات حسینی، متولیان نظام سلامت و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی و کادر درمان را در کنترل اپیدمی کووید 19 یاری نمایند.
تعداد بازدید:
117
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal