مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1401/05/12
مجوز راه اندازی دو رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد صادر شد

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری از صدور مجوز راه اندازی دو رشته جدید در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر با اعلام این خبر افزود: وزارت بهداشت درمان و آموزش کشور ، موافقت شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی با راه اندازی دو رشته بهداشت مدارس و فناوری اطلاعات سلامت در قطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را اعلام کرد.
به گفته وی، در نامه ای از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است؛ به استناد رای صادره در دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی مورخ 22 خرداد 1401 با راه‌اندازی رشته بهداشت مدارس مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ظرفیت پذیرش 30 دانشجو مبتنی بر مفاد تفاهم‌نامه منعقده بین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش برای یک دوره موافقت شد.
دکتر خالدی فر گفت: ادامه پذیرش دانشجو در این رشته منوط به تصمیم گیری در شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین در نامه ای جداگانه از سوی دکتر بهرام عین الهی آمده است؛ به استناد رای صادره در دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی مورخ 22 خرداد 1401 با راه اندازی رشته فناوری اطلاعات سلامت مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد، با ظرفیت پذیرش 15 دانشجو برای یک دوره موافقت شد .
دکتر خالدی فر در ادامه ضمن تبریک این موفقیت به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی بویژه اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان اظهار امیدواری کرد: با ارتقای کمی و کیفی سطح آموزش در این مجموعه روز به روز شاهد پیشرفت همه جانبه دانشگاه در عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی باشیم.
تعداد بازدید:
497
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:17
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal