مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1401/05/12
چهارمین جلسه کمیته رسانه، رصد و پایش خبر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکیل شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: چهارمین جلسه کمیته رسانه، رصد و پایش خبر قرارگاه جوانی جمعیت با حضور سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و مسئولین و کارشناسان روابط عمومی معاونت های تابعه دانشگاه و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری های استان تشکیل شد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جلسه در یازدهمین روز از مردادماه 1401 با محوریت تشریح اقدامات کمیته های 8 گانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی استان در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو تشکیل شد.
به گفته وی، در این جلسه ضمن پرداختن به اهمیت و ضرورت جوانی جمعیت و توجه به نرخ رشد جمعیت و فرزندآوری به برخی از آسیب ها و مشکلات گرفتاری در چاله جمعیتی و پیری جمعیت کشور از سوی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه اشاره شد.
درخشان افزود: تشریح اهداف، محورها و نحوه ارسال و داوری آثار جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر محورهای این جلسه بود.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در این جلسه پس از طرح مجموعه اقدامات موثر در خصوص افزایش نرخ باروری به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.
درخشان گفت،در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده ها در خصوص آسیب های کمبود نرخ رشد جمعیت و اقناع سازی جوانان به ازدواج و فرزندآوری ، از فعالین رسانه ای استان خواسته شد، از ظرفیت های اطلاع رسانی خود در جهت اقناع سازی مردم استفاده کنند.
وی تجلیل از همکاران عضو کمیته رسانه، رصد و پایش خبر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد که دارای سه فرزند و بیشتر هستند را از دیگر برنامه های جانبی چهارمین جلسه کمیته برشمرد.
تعداد بازدید:
192
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal