۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
1397/02/29 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/image_2018_05_16-14_53_29_463_tlm.jpg
نوآوري‌، خلاقيت‌ و طراحي‌ فعاليتهاي‌ جديد از اهم وظايف‌ روابط عمومي‌ است
وب دا؛ رئيس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري در جمع مسئولين و رابطين روابط عمومي هاي واحدهاي تابعه اين دانشگاه ضمن عرض تبريك فرا رسيدن 27 ارديبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومي بر اهميت نوآوري‌، خلاقيت‌ و طراحي‌ فعاليتهاي‌ جديد بعنوان مهمترين وظايف‌ روابط عمومي ها تاكيد كرد.
به گزارش وب دا؛ دكتر ارسلان خالدي فر، نظارت‌ و ارزيابي‌ فعاليتها و اعمال‌ نتايج‌ حاصل‌ در برنامه‌ها و فعاليتهاي‌ آتي‌ و طراحي‌ و برنامه‌ريزي‌ براي‌ ارتقاء كليه‌ اموري‌ كه‌ به‌ رشد كمي‌ و كيفي‌ ارتباط و همدلي‌ بين‌ دانشگاه‌ ومردم‌ و دستگاهها و مديران‌ و كاركنان‌ با يكديگر را از ديگر وظايف مسئولين روابط عمومي اين مجموعه برشمرد.
وي اظهار داشت: با توجه به نقش و جايگاه ويژه روابط عمومي ها در پيشبرد اهداف سازماني و ايجاد ارتباط موثر و سازنده با مخاطبين امروزه روابط عمومي بعنوان يك رسالت مطرح است و شغل نيست.
دكتر خالدي فر در ادامه به تاثير مثبت ارتباط و تعامل دوسويه بين مردم و مسئولين و متوليان تامين و حفظ سلامت اشاره داشت و افزود: روابط عمومي هاي واحدهاي مختلف دانشگاه مي توانند با برقراري اين ارتباط و بعنوان حلقه واسطه و اتصال دهنده نهادها و سازمان هاي جامعه در ارتقاء شاخص هاي بهداشتي و سطح سواد سلامت جامعه به بهبود وضعيت سلامت جامعه نقش ايفا نمايند.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، وظايف روابط عمومي ها را مهم، قابل توجه و تاثير گذار دانست و ضمن تقدير از زحمات يكايك مسئولين و رابطين روابط عمومي ها، اين عزيزان را به داشتن دو ويژگي انديشه خلاق و انگيزه پيشرفت توصيه كرد و اظهار داشت: انديشه خلاق موجب اتمام امور به درست ترين شيوه و انگيزه پيشرفت باعث تلاشمندي، خودشكوفايي و برانگيختگي فرد شده و در او سازگاري با محيط و رضايتمندي به وجود مي آورد.
وي، رعايت اخلاق را از ديگر نكات كاربردي در روابط عمومي عنوان كرد و افزود: همواره بايد با رعايت نكات اخلاقي همچون امانت داري، صداقت و انعكاس اخبار صحيح و به موقع بين منافع عمومي و منافع سازماني هماهنگي و تعادل برقرار شود.
تعداد بازدید: 194
Powered by DorsaPortal