۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1397/04/22 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/DSC_0047.JPG
برگزاري كميته شهرستاني بهداشت، سلامت و محيط زيست و خدمات سفر در سامان
وب دا؛ سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان سامان، از برگزاري كميته شهرستاني بهداشت، سلامت و محيط زيست و خدمات سفر در سامان خبر داد.
به گزارش وب دا به نقل از روابط عمومي شبكه؛ مرتضي خليلي افزود:
ضمن تقدير از همكاري صميمانه ادارات با شبكه بهداشت و درمان شهرستان، در خصوص شرح وظايف ادارات و نهادهاي مختلف در خصوص خدمات سلامت توسط فرجي كارشناس سلامت محيط كار مطالبي مطرح شد.
وي تصريح كرد: بحث ترافيك پل زمانخان، مراكز تهيه و توزيع و دكه هاي مواد غذايي غير بهداشتي كه بصورت دوره گردي در حاشيه محل هاي تفريحي پل زمانخان و پاركينگ پل فعاليت دارند، تهيه آب شرب ضلع شمالي و جنوبي و وضعيت نظافت سرويس هاي بهداشتي و محوطه با توجه به سيل گردشگران در فصل گرما به استان از عمده ترين مباحث مطرح شده در اين جلسه بود كه پيرامون آن بحث و تبادل نظر شد و تصميمات لازم در خصوص آن اتخاذ گرديد.
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان سامان در ادامه به برگزاري مانور عملياتي خطر بلايا در روستاي ماركده اشاره داشت و افزود: با عنايت به لزوم آمادگي عملكرد در برابر حوادث و بلايا واحد خطر بلايا شبكه با همكاري واحد خطر بلايا معاونت بهداشتي استان در تاريخ 97/4/10 جلسه آموزشي و مانور عملياتي ويژه گروه هدف از جمله عموم مردم، تيم امداد و نجات بسيج خواهران و برادران روستاي ماركده در محل سالن ورزشي اين روستا برگزار نمود.
تعداد بازدید: 128
Powered by DorsaPortal